افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان عنوان کرد:

مشکل اشتغال باید با برنامه ریزی حل شود و ما باید نعمتهای خدا را، به فرصت تبدیل کنیم

  • کد خبر : 9203
  • 31 شهریور 1400 - 10:36
مشکل اشتغال باید با برنامه ریزی حل شود و ما باید نعمتهای خدا را، به فرصت تبدیل کنیم

جلسه شورای اداری شهرستان بم با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نمایندهمردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه،سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، هادی شهسوارپور فرماندار بم و دیگر روسای ادارات سه شنبه ۳۰ شهریور در اردوگاه فجر دهبکری برگزار شد. به گزارش طلوع بم، در این جلسه حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده شرق استان ضمن […]

جلسه شورای اداری شهرستان بم با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نمایندهمردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه،سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، هادی شهسوارپور فرماندار بم و دیگر روسای ادارات سه شنبه ۳۰ شهریور در اردوگاه فجر دهبکری برگزار شد.

به گزارش طلوع بم، در این جلسه حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده شرق استان ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: از سردار ناظری به خاطر حضور چند روزه در منطقه و نظارت بر اجرای طرح امنیت شرق استان تشکر میکنم.


وی در ادامه در خصوص پل ناتمام دهبکری گفت: این پروژه نزدیک به ۱۸ سال مشکل دارد و اخیرا هم مشکل حضور پیمانکار برای آن پیش آمده زیرا تاکنون چهار بار وارد مناقصه شده اما پیمانکارها انصراف می دهند که مجدد پیمانکار دیگری برای این پل درنظر گرفته شده است.
وی افزود: همه باید تلاش کنیم به اندازه ظرفیت کشور کاراها را پیش ببریم تا بتوانیم اعتبار بهتری دریافت کنیم. مشکل اشتغال باید با برنامه ریزی حل شود و ما باید نعمتهای خدا را، به فرصت تبدیل کنیم.
وی از پیگیری دو بانده شدن جاده دارزین – دهبکری، تسریع در سرعت گازرسانی و همچنین از دریافت ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نقدی برای تامین روشنایی پنج کیلومتر از نقطه حادثه خیز جاده دهبکری خبر داد.


حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: امروز این جلسه باید برای مردم دهبکری خروجی داشته باشد. ما باید مشکلات مردم را در سریعترین حالت ممکن حل کنیم و اما مسئولین هم نباید بین مناطق استان فرق بگذارند. وی افزود: در منطقه ای پروژه ها سریع انجام میشود اما پل دهبکری از ۱۸ سال پیش همچنان نا تمام مانده است.


در این جلسه هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مهمترین مساله ای که طی ۲ سال با آن درگیر هستیم بیماری کرونا است. و تمامی همشهریان ما باید واکسیناسیون را انجام دهند و همان طور که استاندار کرمان گفتند محدودیت سنی در واکسیناسیون نداریم. وضعیت بیماری در منطقه نزولی شده اما شکننده است.
وی ضمن تقدیر از عملکرد بخشدار دهبکری گفت: پیگیری های زیادی در بخشداری دهبکری در جهت شهر شدن انجام شده اما یک مشکل قانونی از اینکار جلوگیری میکند که در حال رفع این مشکل هستیم.
وی از نامشخص بودن کد های روستاهای دهبکری به عنوان مشکل اصلی این منطقه یاد کرد و گفت: شهر دهبکری بزودی محقق میشود.
شهسوارپور از ضرورت ایجاد خانه های بوم گردی به جهت مهم بودن بخش دهبکری در حوزه گردشگری نام برد.


حسن پور باقری بخشدار دهبکری ضمن ارائه گزارش عملکرد بخشداری، تقاضای پیگیری مشکلاتی از قبیل: راه‌اندازی دادگاه دهبکری، اعتبار جهت آسفالت جاده های روستایی، احیای کد اعتبار ملی برای پروژه های زیر گذر ابارق و جاده دارزین دهبکری، ایجاد فضای ورزشی و همچنین اتمام پل ۱۴ ساله دهبکری را از نماینده مردم شرق استان درخواست کرد.


کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر بم در این جلسه گفت: بنده و تمامی اعضا شورا افتخار میکنیم که حکم خود را از مردم گرفتیم و سوگند خوردیم نوکری مردم را بکنیم و یکی از اصلی ترین اهداف ما مبارزه با رانت و رانت بازی است.
وی خطاب به نماینده مردم شرق استان گفت: خواسته مردم بم در شرایط فعلی، آسفالت معابر و کوچه هاست، شهر بم بیش از ۳ هزار کوچه خاکی دارد و انتظار مردم از دولت مردمی چیز دیگری است.
وی همچنین از توقف پروژه پل ولایت خبر داد و گفت: این پل با همکاری شهرداری بم و اداره کل راه و شهرسازی قرار بوده انجام شود و تاکنون شهرداری بم حدود ۵ میلیارد تومان هزینه کرده اما طرف مقابل به هیچ تعهدی عمل نکرده و ما پیگیر قانونی خود را آغاز کرده ایم و آنها باید پاسخگوی حق مردم بم باشند.
وی همچینین از زیاد شدن حاشیه نشینی در بم انتقاد میکند و عدم نظارت ادارات مرتبط را از عوامل اصلی این پدیده می داند وی در ادامه میگوید: این راهش نیست که جلسه بگیرم و تقصیر را گردن دیگران بیاندازیم ما در بم نیروی ضعیف نمیخواهیم.
وی که به عنوان رئیس دفتر نماینده مردم شرق استان هم مسئولیت دارد از درخواست مردم دهبکری برای تخصیص نفت سفید به این منطقه با توجه به سرد شدن هوا و کند بودن سرعت گاز کشی خبر میدهد و تقاضای پیگیری این مساله را توسط نماینده مردم دارد.


مهدی باقری از اعضای شورای شهر بروات نیز خوستار رفع مشکلاتی از قبیل: دریافت اعتبارات شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر، تبدیل نمایندگی ادارات به اداره، ایجاد ناحیه انتظامی بروات، تبدیل شهر بروات به شهرستان، اعتبار برای زمین چمن بروات از نماینده مردم شرق استان شد.


گفتنی است در پایان این مراسم از معصومه راسخ، کتابدار و مسئول کتابخانه شهید بهشتی دهبکری و از کتابداران فعال شهرستان بم و بخش دهبکری است که با طرح های پیشنهادی و اجرای آن در سطح منطقه با بهره مندی از مشارکت عموم و ظرفیت های این منطقه گردشگری در سه سال متوالی در طرح ملی روستاهای دوستدار کتاب کشور در سطح ملی برگزیده شده تقدیر و لوح سپاس اعطا گردید.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9203

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.