افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
فرماندار دارالصابرین بم منصوب شد

مراسم تکریم رضا اشک و معارفه هادی شهسوارپور فرماندار جدید بم برگزار شد

  • کد خبر : 1813
  • 24 آذر 1396 - 18:01
مراسم تکریم رضا اشک و معارفه هادی شهسوارپور فرماندار جدید بم برگزار شد

مراسم تکریم رضا اشک و معارفه هادی شهسوارپور فرماندار جدید بم با حضور دانشی امام جمعه بم، ذکاءاسدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان ،مسول دفتر نماینده مجلس ومسئولین شهرستان بم در محل سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارطلوع بم، شهسوارپوردر شرایطی فرماندار دارالصابرین بم  شد که تنها  دو سال از خدمت رضا اشک باقی مانده و این سومین فرمانداری است که شهر دارالصابرین در دولت روحانی برخود می بیند.

اینکه تغییر ناگهانی و شبانه اشک به چه علت بوده وما را یاد تغییر وزیر بهداشت در دولت احمدی نژاد می اندازد جای سوال وجود دارد

اعمال حاکمیت و نظارت عالی دولت در شهرستانها توسط فرمانداریها انجام می شود که این مهم همکاری مردم هم نیازمند است

ساختار سازمانی فرمانداریها با توجه به قالب شهرستانها و ظرفیتهای اجرائیشان به اعمال نظارت بر دستگاههای اجرائی می پردازند که عمدتا” بخشهای زیر بنایی برنامه ریزی،پشتیبانی و سیاسی از اجزاء اصلی تشکیل دهنده آن می باشد

مردم شهرستان بم مطالبه‌گر نیستند

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم  در مراسم تودیع و معارفه  فرماندار بیان کرد: اگرچه مقام معظم رهبری بم را شهر دارالصابرین می نامند اما نیاز است که مردم این شهرستان مطالبه‌گرباشند و پیگیر وعده های مسئولین باشند و آنان را در جایگاه پاسخگویی قرار دهند.

وی با اشاره به کوتاهی برخی از مدیران بیان کرد: مسئولین در خیلی از موارد به جای پیگیری مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها پیگیر امورات شخصی و کارهای سیاسی هستند که نمی‌دانم چگونه قرار استدر روز قیامت پاسخگو  خداند و حق الناس باشند.

دانشی با تاکید بر پایبندی به راه امام و شهدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب  تصریح کرد:مردم باید در برابرهر یک از مسوولان که خطوط قرمز نظام را رعایت نمی کنند بایستند  نباید بگذراند مسوولی از مسیر اصلی خود که خدمت رسانی به خلق خدا است خارج شوند.

وی در پایان گفت: فاصله گرفتن مردم از دستورات الهی و قرآن کریم موجب به‌وجود آمدن مشکلاتی اصلی شده است، ذات اقدس الهی همواره بر امورات ما آگاه است.

امنیت استان در گرو امنیت بم

حمید ذکاء‌اسدی معاون سیاسی امنیتی استاندارکرمان با بیان اینکه امنیت پایه اصلی توسعه و پیشرفت است، افزود:  شرق استان کرمان خط مقدم ما در همجواری با استان سیستان و بلوچستان و مرزهای شرق کشور است و در واقع امنیت مرکز و شمال استان وابسته به بم است.

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری و توسعه همواره باید مدنظر مسوولان باشد ادامه داد:باید ازهرگونه سیاسی‌کاری و سیاسی‌ بازی و پرداختن به حواشی بپرهیزند و شهرستان بم از لحاظ پدافند غیرعامل، انتخابات و امنیت رتبه اول استان را داراست.

ذکاء‌اسدی با تاکید براین مهم که مردم سرمایه های اصلی مسؤولان هستند تصریح کرد: مطالبه‌ گری مردم در چارچوب قانون مورد توجه دولت واستاندار کرمان است و مسوولان موظفند پاسخگوی مردم باشند.

وی با اشاره به زلزله بم به‌عنوان بزرگترین زلزله قرن بیان کرد: این زلزله آزمونی بزرگ برای شهرستان بم و مردم آن بود که به خوبی این آزمون را پشت سر‌ گذاشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: ما باید با همدلی و اتحاد امنیت پایدار ایجاد کنیم.

براساس این گزارش: نحوه گرایش سرمایه ها ،تعامل سرمایه و نیروی کار عمدتا” بایستی در فرمانداریها برنامه ریزی شودکه در قالب شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان این اقدام صورت می گیرد .

منبع : طلوع بم -مونا موسی نژاد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1813

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.