افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
فرماندار بم:

مدیران با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت بم را فراهم کنند

  • کد خبر : 1504
  • 09 آبان 1396 - 17:11
مدیران با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت بم را فراهم کنند

فرماندار بم گفت: در برخی مسائل مدیران ما می‌توانند با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را به‌وجود آورند.

رضا اشک پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بم ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: با استفاده از روش‌های پدافند غیرعامل مصونیت‌های زیادی برای کشور به‌وجود آمده است که با کمترین هزینه از خسارات زیادی جلوگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان مسوولان شهرستان وظیفه داریم از طریق پدافند غیرعامل و اختصاص بخشی از اعتبارات موجود از بروز خسارات متعدد در بخش‌های مختلف جلوگیری داشته باشیم.

فرماندار بم تصریح کرد: اداراتی که مسوول تامین مایحتاج مردم هستند باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند تا در مواقع ضرور مردم با مشکل مواجه نشوند.

اشک با اشاره به نزدیک بودن روز ۱۳ آبان و برگزاری راهپیمایی این روز افزود: باید بدانیم که هیچ‌وقت آمریکا و هم پیمانانش دست از کارهای خود بر نخواهند داشت و امروز در راستای استکبارستیزی اتحاد خوبی بین مردم و مسوولان نظام برقرار شده و ما هم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان باید وحدت و حمایت خود از نظام را نشان دهیم.

وی خواستار همکاری ادارات بر مبنای قانون با سرمایه گذاران شد و گفت: در برخی مسائل مدیران ما می‌توانند با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را به‌وجود آورند.

اشک ادامه داد: درصدی از اعتبارات استانی و اعتبارات نفت اختصاص داده شده که می‌طلبد مدیران ادارات برای جذب این اعتبار اقدام کنند.

فرماندار بم عنوان کرد: اعتبارات بازسازی و آب و برق روستاهای جلگه و گزتین که در سیل سال قبل تخریب شدند تامین شده که بنیاد مسکن باید با کمک ادارات برق و آب اقدامات لازم را آغاز کنند.

اشک گفت: ما امسال حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی داریم که در صورت تخصیص حتی ۵۰ درصد آن می‌تون اشتغال زیادی ایجاد کرد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1504

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.