افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
استاندار کرمان:

فرمانداران و بخشداران حق کوچکترین جانب داری در روند انتخابات را ندارند

  • کد خبر : 7895
  • 04 بهمن 1399 - 22:07
فرمانداران و بخشداران حق کوچکترین جانب داری در روند انتخابات را ندارند

استاندار کرمان با تاکید برآنکه نباید مردم نسبت به انتخابات بی اعتماد باشند، تصریح کرد: هیچ فرماندار، مدیر دولتی و بخشداری حق ندارد کوچک ترین جانب داری در روند انتخابات کند و اگر در هر زمان متوجه چنین موضوعی شوم حتما حتی در روز انتخابات جابجایی انجام می دهم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر«علی زینی وند» عصر امروز در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان سیرجان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مجلس شورای اسلامی بر انتخابات شوراها نظارت دارد و هیات اجرایی در اختیار فرمانداران است.

 وی اظهار کرد: فرمانداران را تکلیف کردیم در نهایت بی طرفی و دقت هیات های اجرایی را تشکیل دهند و هیچگونه شبهه ای نباید در حوزه های انتخاباتی باشد.
استاندار کرمان ادامه داد: مسئولین در انتخابات ضمن ارائه توضیحات به مردم باید شفاف سازی کنند و مردم نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند.

وی با تاکید برآنکه نباید مردم نسبت به انتخابات بی اعتماد باشند، تصریح کرد: هیچ فرماندار، مدیر دولتی و بخشداری حق ندارد کوچک ترین جانب داری در روند انتخابات کند و اگر در هر زمان متوجه چنین موضوعی شوم حتما حتی در روز انتخابات جابجایی انجام می دهم.

زینی وند بیان کرد: با نهایت دقت، سلامت و شفافیت انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان در ادامه سفر خود به سیرجان به همراه سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام وارسته شهدا ادای احترام کردند و در ادامه از المان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید محمدعلی الله دادی رونمایی کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه بازدید استاندار کرمان از مجموعه ورزشی فرهنگی امام خمینی گفت: سوله های سپاه متعلق به همه مردم هستند و همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7895

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.