افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان :

عدم پایبندی دولت به تغییر تیم اقتصادی استیضاح مجلس را به همراه خواهد داشت

  • کد خبر : 2802
  • 10 مرداد 1397 - 11:21
عدم پایبندی دولت به تغییر تیم اقتصادی استیضاح مجلس را به همراه خواهد داشت

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر دولت کاری نکند مجلس قطعا بر این باور است که بحث استیضاح را مطرح کند و اکنون استیضاح مطرح است ولی مجلسی ها منتظرعملکرد دولت هستند تا تصمیمات لازم را بگیرد .

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از راه آرمان، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت کنونی اقتصاد کشور اظهار داشت : متاسفانه امروزه در کشور مشکلات اقتصادی ، گرانی ها و کاهش ارزش پول را شاهد هستیم و دولتمردان می بایست این مسائل را از قبل پیش بینی و پیشگیری می کردند.

وی گفت : قسمتی از این مشکلات ریشه روانی دارد که متاسفانه دولت خبیث آمریکا تلاش می کند که مسائل گرانی را قبل از این که به وجود بیایند را به مردم القاء کند وهمین باعث می شود که مردم ما خودشان به این مسائل دامن بزنند .

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : امروزه بیکاری ، نبود شغل و درآمد برای خانواده ها و کاهش قدرت خرید مردم از جمله مشکلات اقتصادی است و از سوی دیگر مردم شاهد کاهش ارزش پول کشور با افزایش قیمت دلار هستند .

نیکزادی پناه با بیان این که دولت تلاش می کند تا بتواند بر این بحران های به وجود آمده پیروز شود ؛ عنوان کرد : بنابراین اولین تغییر در تیم اقتصادی خود را با تغییر سیف رئیس بانک مرکزی اجرایی کرده است ، هرچند این تغییرخیلی تفاوتی ایجاد نخواهد کرد زیرا باید ساختارهای کاری و اقتصادی را تغییر دهیم تا بتوانیم به گونه ای عمل کنیم تا امید را در جامعه بیشتر کنیم.

وی ادامه داد : همچنین باید بنگاه های تولیدی در کشور را فعال کنیم تا ملت ایران بتواند در این برهه از زمان مثل همیشه سرفراز در مقابل شیطنت هایی که جنایتکاران به وجود آورده اند پیروز شوند .

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود : بسیاری از این مسائل و مشکلات ریشه درونی دارد و از سوی دیگر واردات کالا به کشور بالا بوده است مخصوصا واردات کالاهایی که مشابه آن ها در کشور وجود دارد و صادرات نیز کاهش پیدا کرده است و خیلی از کشورها امروزه کالای ایرانی را نمی خرند و ما مجبوریم با واسطه کشورهای دیگر و یا با برندهای آن ها کالاها را به فروش برسانیم .

نیکزادی پناه توضیح داد : همه این مشکلات دست به دست هم داده اند وشرایط نامطلوبی برای کشور ایجاد کرده است حال امیدواریم که دولت و مسئولین کشوری تلاش خود را بیشتر کنند و زمینه امید ، نشاط و شادمانی را برای مردم فراهم کنند تا با تلاشی که انجام می دهند بتوانند این نابسامانی ها را سامان بخشند .

وی در رابطه با استیضاح تیم اقتصادی دولت ابراز داشت : تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به صورت مکتوب از دولت درخواست تغییر در تیم اقتصادی را داشتند و دولت قول تغییرات در تیم اقتصادی را داده و این تغییرات را شروع کرده است ولی همواره استیضاح در دستور کار مجلس است .

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : حال اگر دولت کاری نکند مجلس قطعا بر این باور است که بحث استیضاح را مطرح کند و اکنون استیضاح مطرح است ولی مجلسی ها منتظرعملکرد دولت هستند تا تصمیمات لازم را بگیرد و دیگر وقت مجلس صرف استیضاح نشود .

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2802

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.