افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
فرماندار بم:­

صنعت خودرو سازی بم با­ید به ۴۰ درصد تولید قطعات برسد

  • کد خبر : 691
  • 03 تیر 1396 - 19:39
صنعت خودرو سازی بم با­ید به ۴۰ درصد تولید قطعات برسد

فرماندار بم گفت: صنعت خودرو سازی بم با­ید به ۴۰ درصد تولید قطعات خودرو برسد.

رضا اشک پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت سروش خودرو اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با ایجاد اشتغال و نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال­ باید ظرفیت تولید قطعات در صنعت خودروسازی بم ­به ۴۰ درصد برسد.

فرماندار بم با بیان اینکه صنعت خودروسازی بم ­پیشرفت داشته است، بیان کرد: در صنعت کشاورزی نیز قیمت خرما با توجه به صادرات ۴۲ هزار تن محصول به خارج از کشور افزایش خوبی در سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان نماینده دولت در زمینه تسریع در امور اداری فعالیت‌های سرمایه‌گذاران در منطقه همکاری می‌کنیم، بیان داشت: مدیران مسائل و مشکلات سروش خودرو را پیگیری می‌کنند.

محمدحسین تراب مدیرعامل شرکت سروش خودرو اظهار داشت: مدیران و کارکنان شرکت سروش خودرو با همکاری کارخانه مدیران خودرو در حال تولید محصولات این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه ما به‌صورت توافقی واجار­ه محصولات کارخانه خودروسازی مدیران را تولید می‌کنیم، عنوان کرد: شهرستان بم در آینده‌ای نزد­یک جزو نخستین شهرهایی است که معضل بیکاری در آن ر­یشه‌کن می‌شود.

تراب­ تاکید کرد: شرکت کیمیا صنعت با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با شرکت چینی قطعه‌سازی تکنولوژی چری به توافق رسیده که پروانه بهره‌برداری سه نوع قطعه خودرو گرفته شده و پیگیر جذب پروانه دو قطعه هستند.

وی بیان داشت: شرکت سروش خودرو با سرمایه‌گذار­ی ۴۰ میلیارد تومان بدون هیچ‌گونه وام دولتی کار خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز به‌کار و تولید امسال ۵۰ درصد رشد دارد و تعداد زیادی نیرو به کارخانه اضافه می‌شوند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.