افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

صف بنزین در برخی جایگاه‌های شرق کرمان/مسئولان: بارگیری انجام شده است

  • کد خبر : 10946
  • 30 مرداد 1401 - 21:18
صف بنزین در برخی جایگاه‌های شرق کرمان/مسئولان: بارگیری انجام شده است
در شرق کرمان نشان از افزایش مصرف بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت، اتمام سهمیه آنها پیش از مدت زمان معمول و تشکیل صف در دیگر جایگاه‌ها طی یکی دو روز اخیر دارد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، مسئولان متولی نیز این مشکل را تایید می‌کنند و می‌گویند به محض اطلاع از بروز مشکل بارگیری و ارسال بنزین انجام شده است و مشکل امشب یا درنهایت فردا به طور کامل حل خواهد شد.

این متولیان می‌گویند کمبود بنزین نداشته اند و توقف موقت عرضه در برخی جایگاه‌ها نیز احتمالا به علت افزایش مصرف در آنها طی روزهای پایانی ماه بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان می‌گوید مشکل در توقف عرضه سوخت در چند جایگاه بوده که به علت افزایش مصرف در آنها حادث شده و پس از گزارش مسئولان محلی با فوریت، برنامه‌ریزی و بارگیری انجام شده است.

سیدباقر نورالدینی شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: براساس اطلاعات دریافتی از مجموع حدود ۳۴ جایگاه در شرق کرمان تنها چهار یا پنج مورد دچار مشکل شده بودند که بارگیری و عرضه بنزین برای آنها انجام شده است.

سرپرست فرمانداری بم نیز گفت: ۵۰۰ هزار لیتر بنزین بارگیری شده و کمبود سوخت بنزین در این شهرستان نهایتا تا فردا مرتفع خواهد شد.

محمد ب‍َرزنگ به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی رایزنی به عمل آمده با شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان کرمان و پیگیری های به عمل آمده بارگیری توسط ماشین های حمل سوخت انجام شده است.

سرپرست فرمانداری بم تاکید کرد: اولویت تزریق با جایگاه های سوختی است که بنزین تمام کرده اند.

به گفته وی شرکت نفت بم بنزین مورد نیاز شهرستان را خریداری کرده است..

در ادامه مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی بم نیز در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفت:از ساعت ۱۲ شب گذشته توزیع ۲۱۰ هزار لیتر فرآورده بنزین در جایگاه های سوخت بم آغاز شده است و این کار ادامه دارد.

بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا نیز طی شامگاه یکشنبه نشان داد تزریق بنزین در همه جایگاه‌های شهرستان ریگان غیر از یک مورد تا این لحظه انجام شده و تزریق در یک مورد دیگر نیز در حال انجام است.

حضور میدانی خبرنگار ایرنا در شهر بم نیز نشان داد که عرضه بنزین در چند جایگاه پرمصرف داخل شهر جریان دارد اما صف مقابل آنها شلوغ است.

به گزارش ایرنا برخی مناطق شرقی و جنوبی کرمان به علت نزدیکی به مرزهای شرقی کشور در معرض پدیده قاچاق سوخت، این سرمایه ملی همه ایرانیان قرار دارند که از جمله دلایل افزایش مصرف نیز همین پدیده گمانه‌زنی می‌شود و نیازمند عزم همگانی مردمی و مدیران متولی در پیشگیری و برخورد با این پدیده از طریق راهکارهای کارشناسی است که هم شهروندان با مشکل مواجه نشوند و هم دست برخی سوءاستفاده گران که سرمایه های ملی را برای منافع شخصی قاچاق می کنند قطع شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10946

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.