افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در طی مراسمی باشکوه

صبح امروز پیکر مطهر ۶ شهید گمنام وارد کرمان شد

  • کد خبر : 1396
  • 20 مهر 1396 - 17:09
صبح امروز پیکر مطهر ۶ شهید گمنام وارد کرمان شد

پیکر مطهر شش شهید گلگون کفن صبح امروز در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان و مردم شهید پرور این استان قرار گرفت.

آیین استقبال از شش شهید گمنام تازه تفحص شده صبح پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم استان کرمان در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد.

پیکر مطهر این شهدا از بلوار جمهوری، خیابان شریعتی به سمت معراج شهدای شهر کرمان مشایعت خودرویی شده و این شهدا تا روز شنبه در این محل حضور دارند.

آیین تشییع و تدفین شهیدان گمنام تازه تفحص شده هفته آینده در چهار نقطه استان کرمان برگزار خواهد شد. پیکر مطهر این شهدای گرانقدر در شهرستان های کرمان، بردسیر و بافت به خاک سپرده می‌ شود.

پیکر مطهر دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۰ ساله که به ترتیب در عملیات های «خیبر» و «بدر» به شهادت رسیده اند یکشنبه هفته آینده در دانشگاه فرهنگیان کرمان به خاک سپرده می شود.

همچنین دوشنبه پیش روی پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به خاک سپرده می شود، این شهید ۲۵ ساله در عملیات «خیبر» به شهادت رسیده است. در همین روز آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد بافت برگزار می شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام ۱۹ و ۲۰ ساله که در عملیات کربلای چهار در منطقه «ام‌الرصاص» و عملیات «بدر» به مقام شهادت نائل شده اند هم پنجشنبه هفته آینده در شهر لاله‌ زار برگزار خواهد شد./مهر

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.