افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
بازپرس شعبه اول دادسرای ریگان:

شوخی مرگبار در ریگان قربانی گرفت

  • کد خبر : 1053
  • 11 شهریور 1396 - 19:53
شوخی مرگبار در ریگان قربانی گرفت

بازپرس شعبه اول دادسرای ریگان از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل طی یکسری اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت پس از حادثه دستگیر شد.

امین سلطانی زرندی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای رستم آباد از توابع شهرستان ریگان بلافاصله بازپرس پرونده به همراه ماموران پلیس در محل حادثه حاضر و مشخص شد مقتول از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از بررسی میدانی محل حادثه دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل حادثه صادر شد.

سلطانی اعلام کرد: در ابتدای کار مضنون اصلی حادثه با طرح نقشه ای قصد گمراه کردن ماموران پلیس را داشت که پس از یکسری بازجویی فشرده در دادسرای ریگان سرانجام به قتل اعتراف کرد.

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قاتل به همراه مقتول در حال نگهابی از نخلستان های خرما بوده اند در اثر شوخی نابجا و بی احتیاطی از ناحیه قاتل این حادثه تلخ رخ می دهد.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب ریگان در حال انجام است، افزود: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

سلطانی بر ضرروت جمع آوری سلاح های غیرمجاز تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین عواملی که منجر به وقوع جرائم خشن از جمله این حادثه می شود، نگهداری سلاح های غیر مجاز است./مهر

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.