افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
رییس کل دادگستری استان:

سومین جشنواره رسانه و عدالت کرمان با ۶۰۲۹ اثر به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 9598
  • 07 آذر 1400 - 12:54
سومین جشنواره رسانه و عدالت کرمان با ۶۰۲۹ اثر به کار خود پایان داد

رییس کل دادگستری استان کرمان در اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت گفت: در این دوره ۶۰۲۹ اثر از ۷۰ رسانه استان کرمان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، “یدالله موحد” صبح امروز هفتم آذرماه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان گفت: ابتکار […]

رییس کل دادگستری استان کرمان در اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت گفت: در این دوره ۶۰۲۹ اثر از ۷۰ رسانه استان کرمان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، “یدالله موحد” صبح امروز هفتم آذرماه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان گفت: ابتکار برگزاری این جشنواره در سال ۱۳۹۵ در استان کرمان کلید خورد.

وی بنای این جشنواره را در استفاده از ظرفیت های رسانه های استان برای تحقق آگاه سازی جامعه و گسترش عدالت دانست و اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ اولین جشنواره با هدف استفاده از ظرفیت رسانه در انعکاس اخبار دادگستری و ایجاد رقابت سالم و سازنده، تولید محتوا و … برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به شرکت ۵۷ رسانه در دوره اول و ۴۱ رسانه در دوره دوم جشنواره رسانه و عدالت عنوان کرد: در سومین دوره این جشنواره ۶۰۲۹ اثر از ۷۰ رسانه به دبیرخانه رسانه و عدالت ارسال شده است که نسبت به دوره گذشته رشد ۷۰ درصدی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: گفتمان عدالت که همان رسانه ها هستند و این گفتمان باید قوی، پرحجم باشد تا همه خود را در همین گفتمان تعریف کنند و پرچم دار گفتمان عدالت رسانه ها هستند اما حق کسی تضییع نشود.

“حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی” پیش از ظهر امروز هفتم آذرماه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان گفت: در نظام خلقت با کتاب تکوین و تشریح مواجه هستیم و قوام و دوام این نظام هستی در عدالت است.

وی بنای قرآن کریم را عدل دانست و ادامه داد: عدالت در بحث تشریح و تکوین وقتی در مورد انسان مورد بررسی قرار می گیرد خوشایند هر انسانی عدالت خواهی است و این در فطرت و نهاد اسلام عدالت خواهی نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: گفتمان عدالت که همان رسانه ها هستند و این گفتمان باید قوی، پرحجم باشد تا همه خود را در همین گفتمان تعریف کنند و پرچم دار گفتمان عدالت رسانه ها هستند اما حق کسی تضییع نشود.

وی اجرایی کردن عدالت را به عنوان رکن سوم عدالت برشمرد و اظهار کرد: پرچم دار اجرای عدالت، دستگاه قضا است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: این همایش با همکاری دو حوزه رسانه به عنوان گفتمان سازی عدالت و دستگاه قضا که مجری عدالت است، برگزار می شود. رسانه ها با دقت شرعی لازم، گفتمان سازی را در جامعه توسعه و گسترش دهند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، “علی زینی‌وند” استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: این جشنواره نشان می دهد که دستگاه قضا رسانه ها را یار و یاور خود می داند. رسانه ها و شهروند خبرنگار در سلامت سازی جامعه و جلوگیری از فساد و تقویت ارزش های واقعی نظام تاثیرگذار هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9598

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.