افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

سرمربی خاتون بم: در باشگاه‌های آسیا انتظار معجزه نداریم / امیدوارم نائب رئیس بعدی فدراسیون، فوتبال را بشناسد

  • کد خبر : 10886
  • 18 مرداد 1401 - 12:56
سرمربی خاتون بم: در باشگاه‌های آسیا انتظار معجزه نداریم / امیدوارم نائب رئیس بعدی فدراسیون، فوتبال را بشناسد
سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم گفت: باید واقع بینانه باشیم و همه مسائل را ارزیابی کنیم. سطح بازی حریفان به دلیل داشتن لژیونر بالا است و ما تنها یک باشگاه هستیم و انتظار معجزه نداریم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، مرضیه جعفری روز سه‌شنبه  درباره حضور در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، اظهار داشت: تیم خاتون بم در حل حاضر در اردوی تهران به سر می‌برد و زمان کمی برای آماده‌سازی دارد. هفتم مرداد عازم قراقستان شدیم و ۲ دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردیم. باید از زحمات مدیر باشگاه تشکر کنم که حمایت جامعی را از خاتون بم داشت؛ وجود چنین فردی برای فوتبال زنان نعمتی است.

وی افزود: متاسفانه چهار مصدوم داریم که مشخص نیست به جام باشگاه‌ها برسند یا خیر. مونا حمودی، زهرا زربالی، سرشین کمانگر و گلنوش خسروی مصدومان تیم خاتون بم هستند که هنوز شرایط مسابقه را ندارند و نمی‌توانیم ریسک کنیم تا مستقیم در چنین دیدارهای سختی بازی کنند و دوباره آسیب ببینند.

سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم با اشاره به اینکه دیدار تدارکاتی با قزاقستان بسیار تفاوت دارد، گفت: حضور در بازی‌های کافا و سطح آن متفاوت و پایین است و قزاقستان به عنوان یک تیم اروپایی، لژیونر دارد و این دیدار تاثیر زیادی در آمادگی بازیکنان خاتون گذاشت؛ اما به دلیل کمبود بازیکن مقداری مشکل داریم. امیدوارم بهتریم عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم زیرا سطح جام باشگاه‌های آسیا بسیار بالاست و تیم‌هایی که شرکت کردند از جمله ازبکستان از تیم ملی هم قوی‌تر هستند زیرا لژیونر دارند.

تیم فوتبال خاتون بم در اردوی ۲ هفته‌ای خود در کشور قزاقستان ۲ دیدار تدارکاتی نیز برگزار کرد. شاگردان مرضیه جعفری هفته گذشته در نخستین مسابقه دوستانه خود در شهر شیمکند قزاقستان به مصاف نایب قهرمان لیگ زنان این کشور رفتند و در حالی که تا واپسین دقایق مسابقه با گل نگین زندی از حریف خود پیش بودند، با دریافت ۲ گل در دقایق ۹۰ و ۹۵ بازی را واگذار کردند.

دومین دیدار تدارکاتی این تیم نیز ۱۶ مرداد برگزار شد که خاتون بم به مصاف میزبان خود تیم قدرتمند بیک شیمکند، قهرمان فوتبال زنان قزاقستان و نماینده این کشور در لیگ قهرمانان زنان اروپا رفت که در نهایت با تک گل نگین زندی در دقیقه ۲۰ به پیروزی رسید.

وی درباره نائب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان عنوان کرد: این تیم به عنوان نخستین نماینده ایران در جام باشگاه‌ها، سال گذشته زمان کافی برای تمرین و آمادگی داشت و توانست از این زمان استفاده کند و در کنار آن در آسیا خوب درخشیدند.

جعفری یادآور شد: نماینده اردن نیز ۱۲ ملی‌پوش و چند لژیونر دارد و همچنین سطح بازی تیم هند هم بالاست. تیم‌های فوتبال زنان ایران باید فکری به حال رشد خود کنند زیرا فوتبال در جهان هر روز در حال پیشرفت است و ما هم باید تلاش کنیم تا به پیشرفت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم یادآور شد: اردوی بمی‌ها از ۲۳ تیر شروع شد. در این مدت هم فدراسیون فوتبال پیشنهادی نداد تا با تیم ملی بازی کنیم و باشگاه با هزینه خود تمرینات و اردوها را برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم حرفی از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بزنیم، خاطرنشان کرد: باید واقع بینانه باشیم و همه مسائل را ارزیابی کنیم. سطح بازی اردن و ازبکستان بالاست و آنها لژیونر دارند. ما تنها یک باشگاه هستیم و انتظار معجزه نداریم، اما این ظرفیت را داریم تا بهترین نمایش را در این مسابقات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم نائب رئیس جدید حداقل مانند نائب رئیس قبلی نباشد، گفت: نائب رئیس زنان فدراسیون باید از دل فوتبال و دانش این رشته را داشته باشد و فوتبال را متوجه شود.

تیم خاتون بم باید در مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور در ازبکستان شرکت کند و به مصاف تیم‌های اردن، ازبکستان و هند بروند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10886

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.