افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اعلام شد

رد صلاحیت ۲۲۶ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر استان کرمان

  • کد خبر : 8595
  • 11 اردیبهشت 1400 - 9:45
رد صلاحیت ۲۲۶ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر استان کرمان

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان گفت: صلاحیت ۱۵۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر استان کرمان مورد تایید اولیه هیئت نظارت قرار گرفته و ۲۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمدرضا حسنی سعدی ظهر ۹ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: از ۲۰۵۶ نفر داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای شهر استان کرمان ۹۸ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۰۸۲ نفر در هیئت های اجرایی تائید و صلاحیت ۱۵۶ نفر در این هیئت ها رد شده است.

وی افزود: همچنین صلاحیت ۱۵۸۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر استان کرمان مورد تایید اولیه هیئت نظارت قرار گرفته و ۲۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

حسنی سعدی تصریح کرد: برگه های شکایت و مستندات در اختیار داوطلبانی که رد صلاحیت شده اند، قرار گرفته و مطمئن هستم با اغماض و گرایش مشارکت حداکثری رسیدگی به اعتراضات صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، دکتر”محمدصادق بصیری” معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان تا روز گذشته اعلام شده و از امروز تا ۱۲ اردیبهشت فرصت اعتراض وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری فرصت رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی است، افزود: قرار بود برگزاری انتخابات در شهر کرمان به صورت الکترونیک باشد که متاسفانه لغو شده است.

همچنین “علیار اسکندری نسب” دبیر ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: جمع ثبت نام کنندگان برای نامزدی در انتخابات شورای شهر استان کرمان نسبت به دوره قبل هشت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در شوراهای روستایی استان تعداد کرسی ها ۹ درصد نسبت به دوره قبل افزایش و جمع ثبت نام شوندگان ۱۱ درصد رشد داشته است.

“حبیب الله خنجری” مدیرکل حراست استانداری کرمان نیز در این جلسه خطاب به دست اندرکاران امر انتخابات گفت: به هیچ عنوان نباید تلفنی اطلاعات به فردی بدهید و ارائه اطلاعت انتخاباتی صرفا باید به صورت مکتوب اعلام شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8595

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.