به گزارش طلوع ارگ، در حاشیه جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شرق استان در فرمانداری بم جهانگیر اسدی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: شهروندان میتوانند شکایات خود را در زمینه یِ استفاده از انواع سرویس های ارتباطی در حوزه های تلفنِ ثابت و همراه همچنین اینترنتِ ثابت و همراه، دفاتر پیشخوان و هر سرویسی که مجوز آن توسط سازمان تنظیم و مقررات تایید شده است را با شماره تلفن ۱۹۵ در میان بگذارند و شکایت خود را ثبت نمایند.
اسدی در خصوص پیگیری شکایت مردمی افزود: شکایات در وزارت ارتباطات ثبت میشود و با پیگیری مستمر گردشِ کار توسط وزارتخانه کنترل و به شرکتهای تابعه ذیربط ارجاع داده میشود تا اینکه پاسخدهی صورت گیرد.
وی ادامه داد: ثبتِ شکایت از طریق سامانه ی ۱۹۵ مکتوب نگهداری میشود تا فواید مثبت آن به مردم منعکس شود.
وی در خصوص این جلسه گفت: مقرر گردید طی مکاتبهای لیست روستاهای دارای مشکل ارتباطی (صوت یا اینترنت) به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام گردد و همچنین در خصوص آنتن دهی اینترنت، مشکلات مخابراتی سد نسا، روستاهای نارتیچ و روستاهای بخش مرکزی بحث و تبادل نظر شد.
راه اندازی سامانه ی ۱۹۵ ؛ شکایات ارتباطی
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7268