افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

راه اندازی سامانه ی ۱۹۵ ؛ شکایات ارتباطی

  • کد خبر : 7268
  • 12 آبان 1399 - 14:01
راه اندازی سامانه ی ۱۹۵ ؛ شکایات ارتباطی

جهانگیر اسدی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از راه اندازی سامانه ۱۹۵ ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ، در حاشیه جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شرق استان در فرمانداری بم جهانگیر اسدی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را در زمینه یِ استفاده از انواع سرویس های ارتباطی در حوزه های تلفنِ ثابت و همراه همچنین اینترنتِ ثابت و همراه، دفاتر پیشخوان و هر سرویسی که مجوز آن توسط سازمان تنظیم و مقررات تایید شده است را با شماره تلفن ۱۹۵ در میان بگذارند و شکایت خود را ثبت نمایند.
اسدی در خصوص پیگیری شکایت مردمی افزود: شکایات در وزارت ارتباطات ثبت می‌شود و با پیگیری مستمر گردشِ کار توسط وزارتخانه کنترل و به شرکت‌های تابعه ذیربط ارجاع داده می‌شود تا اینکه پاسخ‌دهی صورت گیرد.
وی ادامه داد: ثبتِ شکایت از طریق سامانه ی ۱۹۵ مکتوب نگهداری می‌شود تا فواید مثبت آن به مردم منعکس شود.
وی در خصوص این جلسه گفت: مقرر گردید طی مکاتبه‌ای لیست روستاهای دارای مشکل ارتباطی (صوت یا اینترنت) به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام گردد و همچنین در خصوص آنتن دهی اینترنت، مشکلات مخابراتی سد نسا، روستاهای نارتیچ و روستاهای بخش مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7268

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.