افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
دادستان بم خبر داد:

رابطه نامشروع سرنوشت شومی را برای یک جوان رقم زد

  • کد خبر : 728
  • 14 تیر 1396 - 19:03
رابطه نامشروع سرنوشت شومی را برای یک جوان رقم زد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری عامل تیراندازی سحرگاه دوشنبه در میدان زید بم که منجربه قتل یک مرد میانسال شده بود خبر داد و افزود: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط گردیده است.

محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بامداد روز دوشنبه ۱۲ تیرماه پس از اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان بم،بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل وقوع حادثه حاضر می شوند.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از تحقیقات اولیه،بازپرس پرونده دستور بازداشت مضنونین اصلی حادثه را صادر می نماید و ظرف کمتر از یک ساعت یکی از عوامل اصلی این حادثه توسط ماموران انتظامی دستگیر می شود.

وی افزود: بلافاصله بازجویی های تخصصی و فشرده از متهمان پرونده آغاز می شود و سرانجام عصر امروز متهم که یک جوان ۲۱ ساله می باشد به ارتکاب جنایت خود اعتراف نمود.

ضیاالدینی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل مسائل اخلاقی و روابط نامشروع است،گفت: قاتل جوان دربازجویی های اولیه خود اعتراف نموده است که با نقشه قبلی و با هماهنگی همسر مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.

دادستان بم افزود: قاتل شامگاه گذشته پس از خروج مقتول از منزل به سمت ماشین وی تیزاندازی می کند و پس ازیک تعقیب گریز سرانجام با تیراندازی های متعدد به سمت خودروی مقتول وی را به قتل می رساند

این مقام قضائی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بم که در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تلاش می نمایند،هشدار داد:دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با کسانی که با ارتکاب جرائم خشن قصد اخلال در نظم جامعه را دارند برخورد خواهد کرد./طلوع بم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.