افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

دهه فجر امسال بیمارستان ریگان و نرماشیر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 3378
  • 01 دی 1397 - 10:22
دهه فجر امسال بیمارستان ریگان و نرماشیر افتتاح می‌شود

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۹۰ پروژه بزرگ در بم در حال اجرا و پیگیری است گفت: دهه فجر امسال بیمارستان ریگان و نرماشیر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم؛ حبیب‌اله نیکزادی‌پناه آئین گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله پنجم دی‌ماه بم با حضور پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بصیری سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان و شهسوارپور فرماندار شهرستان بم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: بم در طول تاریخ مایه افتخار ایران بوده و تمدن بزرگ بم بیانگر این افتخار است.

وی با بیان اینکه بم ریشه در تاریخ هفت هزار ساله کهن ایران اسلامی دارد گفت: زلزله بم نه تنها مردم بم بلکه احساسات تمام مردم دنیا را جریحه‌دار کرد و تمام هستی را از بازماندگان بم گرفت.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم بم سختکوش و پرتلاش هستند و ثابت کردند در برابر مشکلات سر خم نمی‌کنند افزود: زندگی جاری است و مردم بم در سایه امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است به‌دنبال توسعه و آبادانی شهر و دیار خود هستند.

وی با بیان اینکه با تمام مشکلاتی که وجود دارد دولت تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر بم گذاشته است گفت: کارهای زیربنایی خوبی به برکت نظام اسلامی در بم انجام شده است.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه امروز بیش از ۹۰ پروژه بزرگ در بم در حال اجرا و پیگیری است عنوان کرد: در بحث درمان در دو سه سال آینده هیچ مشکلی در بحث درمان و تجهیزات پزشکی در بم نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در دهه فجر بیمارستان ریگان و نرماشیر افتتاح می‌شود افزود: بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم نیز در حال احداث است و بیمارستان شهرستان فهرج نیز در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3378

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.