افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
در طی مراسمی

دفتر شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در ارگ جدید بم افتتاح شد

  • کد خبر : 1189
  • 28 شهریور 1396 - 20:06
دفتر شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در ارگ جدید بم افتتاح شد

با حضور جمعی از مسؤولان محلی و استانی، دفتر شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در ارگ جدید بم افتتاح شد.

رضا اشک فرماندار بم ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم که با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان و جمعی از مدیران منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نقش ویژه‌ای در اقتصاد و اشتغال منطقه و کشور دارد که به عنوان یک ظرفیت سرمایه‌گذاری مهم شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ۲ هزار و ۸۰۰ نفر مشغول کار بودند، اما اکنون این تعداد به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

فرماندار بم تصریح کرد: در کنار اشتغال ایجاد شده در ارگ جدید بم، شاهد ایجاد شغل‌های غیرمستقیم نیز هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم معین قتصادی منطقه ۳ استان کرمان در اشتغالزایی تصریح کرد: تکمیل بیمارستان ریگان، تکمیل باغ هنر بم، راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد، راه‌اندازی مجتمع رفاهی زندان و چند طرح دیگر از اقدامات خوب انجام شده توسط معین اقتصادی است.

اشک افزود: صنعت خودروسازی در ارگ جدید پس از برجام سه رقمی شده و امیدوارم بتوانیم خودروهای داخلی را در این دفتر شماره‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به امنیت خوب منطقه شرق استان کرمان گفت: اگر سرمایه‌گذاران از امنیت برخوردار باشند، قطعاً در یک منطقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

فرماندار بم با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرستان بم ایجاد شده است، اظهار داشت: در افق ۱۴۰۴ باید ۲ میلیون گردشگر از منطقه ما بازدید کنند که باید امکانات لازم فراهم باشند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1189

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.