افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کرمان:

در حوزه منابع فیزیکی و انسانی شهرهای تازه تاسیس اقدامات بیشتری صورت گیرد

  • کد خبر : 11427
  • 26 آبان 1401 - 11:36
در حوزه منابع فیزیکی و انسانی شهرهای تازه تاسیس اقدامات بیشتری صورت گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کرمان گفت: باید در حوزه منابع فیزیکی و انسانی و جذب و توسعه نیروی انسانی و منابع انسانی شهرستان‌های تازه تاسیس شرقی استان مانند نرماشیر، فهرج و ریگان و همچنین بم کارهای بیشتری انجام شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از کرمان نو، علی بیگ زاده در حاشیه سفر به بم و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۳ فرمانداری ما در استان کرمان چهار فرمانداری در شرق استان مستقر است که نگاه به این فرمانداری ها براساس سرانه ای که در چارچوب علمی تعریف شده صورت میگیرد .

به گفته او برای این مناطق تمام منابع در حوزه جاری و تملک را خواهیم داشت

او اظهارداشت: دکتر فداکار استاندار کرمان اعتقاد دارد در توسعه استان باید برای تمام مناطق به اندازه سهم خودشان و در راستای توسعه گام برداشته شود .

او می گوید از نگاه استاندار کرمان هیچ کدام از شهرستان های استان نسبت به دیگری ارجحیت ندارد و به دنبال توسعه کل استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کرمان درخصوص بازدید از اداره جهاد کشاورزی بم بیان کرد: متاسفانه با توجه به گذشت ۱۹ سال هنوز فضای فیزیکی این اداره آماده نشده و در کانکس خدمات ارایه می دهد که زیبنده این شهرستان و مردم شریف آن نیست .

بیگ زاده ادامه‌داد: در جنب این اداره، دستگاه دیگری فضای اداری مازادی دارد که مقرر شد درخواستی از سمت فرمانداری و جهاد کشاورزی بم برای ما ارسال شود تا در کمیته ساماندهی فضاهای اداری در مرکز استان مطرح شود و فضای مازادی که مابقی دستگاه ها دارند به صورت امانی در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد تا زمانی که فضای اداری جهاد ساخته شود و بتواند به مکان اصلی خود منتقل شود.

او تاکید‌کرد:مشکلاتی در شورای اداری شهرستان عنوان شد از جمله اینکه شهرهای شرقی دیگر مانند نرماشیر، فهرج و ریگان به دلیل اینکه تازه تاسیس هستند بسیاری از ادارات در این شهرستان ها شکل نگرفته یا اینکه اگر اداره ای شکل گرفته اما کمبود نیروی انسانی در آنجا محسوس است

او توضیح داد: در سفر ریاست جمهوری سه قول به مردم شهرستان بم داده شد یکی اداره کل جهاد کشاورزی و بهزیستی شکل بگیرد و همچنین اداراتی که در شهرستان های تازه تاسیس شکل نگرفته یا شما گرفته اما نیروی انسانی ندارد این ادارات شکل بگیرد یا نیروی انسانی آن تامین شود.

به گفته او این امور در حال پیگیری هستند تا مجوز لازم برای جذب نیرو برای استقرار ادارات در شرق استان رخ دهد.

بیگ زاده افزود: با راه اندازی ادارات در شهرستان های تازه تاسیس از لحاظ بُعد مسافتی که مردم این سه شهرستان برای دریافت خدمات باید به بم سفر کنند برداشته می‌شود .

او تصریح کرد: مشکلات کارکنان فرمانداری و بخشداری ها نیز مطرح شد و مقرر گردید مشکلاتی که قابل حل باشد برطرف و آن هایی که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارند دنبال خواهند شد .

به گزارش کرمان‌نو مدیران کل حوزه معاونت توسعه استانداری در این سفر بیگ زاده را همراهی کردند و همچنین از کارخانه‌های خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نیز بازدید به عمل آمد.

عکس: طلوع بم | محمد حسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11427

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.