افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم:

خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بم سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 2108
  • 03 بهمن 1396 - 18:32
خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بم سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به اینکه ساختمان خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بم سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در حال حاضر دانشجویان از کانکس به‌عنوان خوابگاه استفاده می‌کنند.

اصغر مکارم اظهار‌داشت: دانشگاه علوم پزشکی بم سال ۹۰ افتتاح شد و در حال حاضر در سیزده رشته حدود هزار دانشجو دارد که در دو رشته به سمت رشته‌های ارشد اقدام کردیم و تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در حوزه زیرساختی از لحاظ ساختمانی بر امکانات موجود بنا شده و دانشگاه در کوتاه مدت راه‌اندازی شد گفت: دانشکده پزشکی و پیراپزشکی در منطقه اقتصادی ارگ جدید است که توسط واحد بین‌الملل احداث شده و آزمایشگاه آن هم تجهیز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با بیان اینکه سال گذشته در دانشکده بهداشت حدود دو میلیارد تومان هزینه کردیم و تجهیز شده است افزود: خوابگاه دانشجویی دانشگاه در شهرک دوستی است که با دانشگاه هم فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه خوابگاه‌های دانشجویان در کانکس است که از زمان زلزله بم این کانکس‌ها واگذار شده خاطر‌نشان کرد: ساختمان خوابگاه دانشجویی در ارگ جدید بم در حال احداث است.

مکارم با بیان اینکه حدود ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم متقاضی خوابگاه هستند گفت: ساختمان خوابگاه تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم در سال آینده قابل استفاده دانشجویان شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ نفر عضو هیئت علمی داریم افزود: اولویت ما این است که از نیروهای بومی در هیئت علمی استفاده کنیم و تعهدات سختی را گذاشتیم که در مجموعه ماندگار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی تصریح کرد: بیمارستان ریگان در سال ۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد و تا الان حدود دوازده هزار میلیارد تومان برای تجهیزات آن هزینه شده و ارگ جدید بم هم کمک خوبی به ما کرده است./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2108

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.