افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

حضور دادستان در جایگاه‌های سوخت بم/از لزوم رفع نقص نازل‌ها تا هجوم غیرضرور مردم

  • کد خبر : 10989
  • 02 شهریور 1401 - 13:23
حضور دادستان در جایگاه‌های سوخت بم/از لزوم رفع نقص نازل‌ها تا هجوم غیرضرور مردم
به دنبال تشکیل صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت شرق استان کرمان طی چندروز اخیر، دادستان بم به بازدید از این مکان‌ها در شهرستان پرداخت تا از نزدیک در جریان دلایل بروز مشکل قرار گیرد و اجرای راهکارها نیز سرعت گیرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، افزایش مراجعه شهروندان که به علت برخی شایعات بی‌اعتبار مانند گرانی بنزین به قیمت هشت هزارتومان رخ داده طی روزهای اخیر سبب شلوغی پمپ های بنزین شرق کرمان شده و این درحالی است که مسئولان می گویند مشکل کمبود سوخت وجود ندارد و تنها به علت افزایش مصرف، مخزن جایگاه ها زودتر از روند معمول خالی شده که جایگزینی سوخت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

این درحالی است که به دنبال بازدید مسئولان قضایی از جایگاه های سوخت اعلام شد که غیر از هجوم غیرضرور شهروندان که به علت برخی شایعات شکل گرفته، برخی نازل ها نیز در بعضی از جایگاه ها دچار نقص فنی هستند که مسئولان متولی در وزارت نفت باید برای رفع نقص سریع اقدام کنند.

افزایش تقاضا آن هم در فصل برداشت خرما

در این بازدید همچنین بر تسریع در ارسال سوخت باتوجه به افزایش مصرف تاکید شده و این درحالی است که غیر از شایعه و نگرانی که برخی شهروندان برای دریافت سوخت دارند و بی مورد خوانده شده، در فصل برداشت خرما نیز قرار داریم که تردد شهروندان و در نتیجه مصرف را نیز زیاد کرده است.

بهنام جعفری زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با اقدام فوری در تسریع در تزریق سوخت و نیز رفع برخی نواقص موجود مثل خرابی بعضی نازل های جایگاه ها، بزودی مشکل کمبود سوخت حل خواهد شد.

وی همچنین به ادامه روند نظارت دستگاه قضا در این زمینه اشاره و تاکید کرد: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تامین سوخت برخورد شدید قانونی خواهد شد.

این مسئول قضایی افزود: دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و با هر گونه قصور و ترک فعل نیز برخورد خواهد کرد.

جعفری زاده اظهارداشت:: شرکت نفت موظف است در این بازه زمانی اقدامات مقتضی را انجام دهد و تمهیدات لازم را نیز در نظر بگیرد در غیر این صورت برابر مقررات اقدامات قضایی انجام خواهد شد. 

مدیریت فضا برای جلوگیری از قاچاق

وی همچنین با بیان اینکه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان به موضوع قاچاق سوخت و جلوگیری از افزایش آن و پیشگیری حداکثری در این مقوله ورود جدی خواهد داشت تاکیدکرد: ایجاد محدودیت در خصوص تحویل سوخت به خودروها در جلوگیری از قاچاق سوخت، مدیریت صحیح موضوع و جلوگیری از اضرار به حقوق عامه صورت پذیرفته است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10989

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.