افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

تکمیل پل غیرهمسطح ولایت بم به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار می‌شود

  • کد خبر : 11060
  • 08 شهریور 1401 - 11:55
تکمیل پل غیرهمسطح ولایت بم به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از پروژه غیرهمسطح پل ولایت بم بازدید کند و در این راستا طرحی مناسب با فرهنگ و قدمت بم ارائه دهد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در بم در پاسخ به تعیین تکلیف پروژه غیرهمسطح پل ولایت بم که در ورودی شهر شهر نیمه تمام باقی مانده به خبرنگار ایرنا گفت: توافقی صورت گرفته تا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا یکسری پروژه در سطح استان کرمان انجام دهند که تکمیل پروژه غیرهمسطح پل ولایت بم یکی از موارد مطرح شده است.

وی بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا هفته آینده از این پروژه بازدیدی خواهد داشت تا طرحی مناسب و در خور شأن فرهنگ و قدمت غنی بم آماده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان اظهارداشت: امیدواریم ظرف مدت ۲ ماه آینده طرح نهایی شود و در صورت اینکه به جمع بندی برسیم عملیات این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پروژه تقاطع غیرهمسطح پل ولایت شهر بم از جمله طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی در بزرگراه کرمان – بم – زاهدان برای رفع نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شده بود اما طی پنج سال اخیر بلاتکلیف مانده و اینک به نمادی کاهگلی تبدیل شده است.

این پروژه در محل میدان ورودی ابتدای شهر بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان از سمت خواجه‌عسکر، سال ۹۵ در شورای شهر دور چهارم با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به صورت روگذر مصوب شد.

کلنگ این پروژه فروردین ۹۶ با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار وقت به زمین زده شد و طبق وعده ها باید طی ۱۸ ماه به بهره برداری می رسید.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11060

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.