افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

تنها چهار مصدوم حادثه بالگرد در کرمان بستری هستند؛ آخرین وضعیت مدیران ورزش

  • کد خبر : 11993
  • 13 اسفند 1401 - 14:18
تنها چهار مصدوم حادثه بالگرد در کرمان بستری هستند؛ آخرین وضعیت مدیران ورزش
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت مصدومان سانحه بالگرد در شهرستان بافت را تشریح و بیان کرد: وضعیت عمومی مصدومان سانحه که چهار نفر آنان در کرمان تحت درمان هستند خوب و رضایت‌بخش است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، مهدی احمدی نژادروز شنبه افزود: مدیران کل ورزش کرمان و آذربایجان شرقی و یک خبرنگار در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند و مدیرکل ورزش تهران نیز از بیمارستان کرمان ترخیص و به پایتخت منتقل شده که به علت انتقال هوایی باید یک روز در بیمارستان مقصد بماند و بعد از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی توضیح داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که دیروز از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و به تهران منتقل شد وضعیت جسمانی‌ خوبی دارد.

احمدی نژاد درباره آخرین وضعیت جسمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت که حال وی خوب و روند درمان وی در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهارداشت: مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی نیز از دستگاه جدا شده و هوشیاری‌اش خوب است که به درخواست خودشان قرار است از بیمارستان کرمان منتقل شود.

وی ادامه داد: جراحی‌های مورد نیاز برای مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی انجام شده و فعلا با ماسک اکسیژن می‌گیرد اما باید چند روز دیگر در بیمارستان بستری باشد.

احمدی نژاد بیان کرد: صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابُر و اُرزوئیه در مجلس شورای اسلامی و علی بیگزاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز هفته قبل از بیمارستان مرخص شدند.

وی بیان کرد: یک نفر از خبرنگاران و همچنین یکی از کادر پرواز نیز همچنان بستری هستند که در هفته جاری از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

بالگرد حامل وزیر ورزش و شماری از دیگر مدیران پنجم اسفند در شهرستان بافت هنگام فرود دچار سانحه شد که اسماعیل احمدی مشاور وزیر به علت شدت جراحت ها جان باخت و در مجموع ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11993

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.