افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
هادی شهسوارپور فرماندار بم در جلسه ستاد کرونا عنوان کرد:

تغییر رنگ از آبی به زرد، اعلام هشدار است

  • کد خبر : 8049
  • 20 بهمن 1399 - 13:47
تغییر رنگ از آبی به زرد، اعلام هشدار است

صبح امروز ۲۰ بهمن جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بم با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، حجت الاسلام دانشی امام جمعه و دکتر رجایی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بم در سالن فرمانداری برگزاری شد. در این جلسه هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن ابراز نگرانی از تغییر رنگ شهرستان از آبی به زرد گفت: […]

صبح امروز ۲۰ بهمن جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بم با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، حجت الاسلام دانشی امام جمعه و دکتر رجایی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بم در سالن فرمانداری برگزاری شد.

در این جلسه هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن ابراز نگرانی از تغییر رنگ شهرستان از آبی به زرد گفت: از این پس وضعیت اضطراری در جلسه ستاد کرونا اعلام میکنم و از این پس باید تمام اعضا در جلسات حضور داشته باشند.

فرماندار بم در ادامه خواستار تشدید نظارت ها مخصوصا بر بازار شد و گفت: در ۴۵ روز پایانی سال، افزایش جمعیت در بازار را داریم پس باید هر چه سریعتر اداره صمت و اتاق اصناف برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند و بارزسی ها را تشدید کنند تا از شروع شدن محدودیت ها جلوگیری شود. وی در ادامه گفت: در خصوص مراسمات پروسه باید بشتر نظارت شود گزارشهایی در خصوص عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی دریافت کرده ام.

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه سطح عادی انگاری در جامعه بالا رفته و ما با بالا بردن حساسیت در ادارات و جامعه باید تا میتوانیم این هشدار را به مردم منتقل کنیم. متاسفانه شیوع پیک چهارم کرونا با توجه به قدرت سرایت بیشتر میتواند عید ما را به عزا تبدیل کند.

در ادامه جلسه دکتر رجایی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص آخرین وضعیت شهرستان گفت: متاسفانه مختصری افزایش بیماران سرپایی داریم و در حال حاضر ۱۶ بیمار بستری در بیمارستان، که از این تعداد ۷ بیمار مبتلای قطعی و ۹ بیمار مشکوک هستند.

دکتر شیرین نصری رئیس مرکز بهداشت بم نیز ضمن اعلام افزایش بستری ها نسبت به هفته قبل گفت: با توجه به مراجعه زودتر بیماران به بیمارستان میزان فوتی ها کاهش یافته است.

وی در ادامه در خصوص گزارش و عملکرد طرح قاسم سلیمانی توضیحاتی را ارئه کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8049

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.