افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
برای جلوگیری از مشکلات و دردسرهای آینده؛

تدوین طرح تفصیلی بم مشارکت جدی مسولان و مردم را می خواهد

  • کد خبر : 8576
  • 05 اردیبهشت 1400 - 17:48
تدوین طرح تفصیلی بم مشارکت جدی مسولان و مردم را می خواهد

به گزارش طلوع بم، جلسه عملیاتی طرح تفصیلی بم صبح امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم و معاونین وی، محمد بنی‌اسدی شهردار بم و کوروش افضلی نماینده شرکت آمودان (مجری طرح) و تعدادی از روسای ادارات در سالن فرماندار بم برگزار شد. فرماندار بم در این جلسه گفت: خوشبختانه کار به […]

به گزارش طلوع بم، جلسه عملیاتی طرح تفصیلی بم صبح امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم و معاونین وی، محمد بنی‌اسدی شهردار بم و کوروش افضلی نماینده شرکت آمودان (مجری طرح) و تعدادی از روسای ادارات در سالن فرماندار بم برگزار شد.

فرماندار بم در این جلسه گفت: خوشبختانه کار به صورت عملیاتی درحال انجام است و درخواست دارم ادارات هر چه سریعتر جواب استعلامات خواسته شده را به مجری طرح تحویل دهند؛ ما در حال آماده سازی یک طرح خاص در سطح کشور هستیم، روند تدوین این طرح میتواند الگویی برای دیگر شهرها باشد. وی در ادامه گفت: تهیه این طرح با توجه به ثبت جهانی بودن بم از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: امید داریم که این طرح، کمترین خطا و بیشترین کارایی را به دنبال داشته باشد، این طرح به صورت اتاق شیشه ای در حال تدوین است و هم مردم و هم ادارات در آن مشارکت دارند.

شهردار بم نیز در این جلسه از آغاز عملیات اجرایی نقشه برداری هوشمند خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰۰ متر از متراژ مورد نیاز فاز اول تصویربرداری شده؛ وی همچنین تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی که داریم باید اطلاعات هرچه سریعتر به مجری پروژه طرح تفصیلی تحویل داده تا مجوزات مربوطه اخذ شود.

کوروش افضل نماینده شرکت آمودان( مجری طرح) نیز در این جلسه از وضعیت اسناد باغات ابراز نگرانی کرد و وضعیت را نامطلوب خواند وی همچنین تاکید کرد: باغات بم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ما باید اطلاعات درستی داشته باشیم تا بتوانیم مردم را به احیا باغ‌هایشان ترغیب کنیم.

وی همچنین گفت: در نظر داریم با کمک شهرداری و از طریق شورای اجتماعی هر محله اطلاعات جمع آوری شده و ضمن مشارکت مردم مسایل و مشکلات آنها در طرح دیده شوند

گفتنی است؛ ۱۳ اداره هنوز استعلامات خود را بنا بر روند اداریشان ارائه ندادند و در این جلسه مقرر گردید که نهایتا تا هفته آینده این اطلاعات برای مجری طرح ارسال شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8576

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.