افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

بیمارستان آموزشی ۲۰۲تختخوابی بم در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 5483
  • 09 بهمن 1398 - 18:17
بیمارستان آموزشی ۲۰۲تختخوابی بم در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

معاون دفتر امور سلامت و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی یک بیمارستان آموزشی درمانی است که در سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهد شد

سیدحسن حسینی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۰۲تختخوابی بم به خبرنگار ایرنا گفت: تنها پروژه ای که بدلیل وجود اهمیت منطقه ای که دارد با مشارکت بانک در سطح کشور عملیاتی شده بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم است

وی دلیل تاخیر چند ساله این پروژه را نبود مکان مناسب برای این بیمارستان دانست و افزود: طی هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه و مسوولان شهرستان بم مقرر شد از بانک رفاه تسهیلاتی برای پیشرفت فیزیکی این بیمارستان دریافت شود و سازمان برنامه و بودجه طیق ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بعنوان تعهد گارانتی جهت بازپرداخت اقساط وام به بانک داده است.

معاون دفتر امور سلامت و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: مسوولین دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به سایر دانشگاه ها پیگیر و فعالترند که این خود تاثیر بسیاری در پیشرفت این بیمارستان داشته است و برای من واقعا بسیار خوشایند است که دانشگاه بم چنین مسوولین پشتکاری دارد.

وی بیان داشت: مابقی هزینه های تکمیل این پروژه از محل اعتبارات طرح و مالیات برارزش افزوده اختصاص می یابد و تجهیزات این بیمارستان از طرف وزارت بهداشت تهیه خواهد شد همچنین  بعد از اینکه پروژه به ۹۰ درصد رسید نیروی انسانی برای آن در نظر خواهیم گرفت.

معاون دفتر امور سلامت و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به سایر دانشگاه ها پیگیر و فعال ترند که این خود تاثیر بسیاری در پیشرفت  بیمارستان داشته است و برای من واقعا بسیار خوشایند است که دانشگاه بم چنین مسوولان باپشتکاری دارد.

حسینی بیان کرد: اولویت بعدی وزارت بهداشت بحث آموزش است و بیمارستان باید علاوه بر فضای درمانی بیشتر فضای آموزشی داشته باشد.

بیمارستان آموزشی درمانی ۲۰۲ تختخوابی شهرستان بم در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در حال ساخت است و مساحت این بیمارستان ۴هکتار معادل ۲۲هزار مترمربع است که تاکنون ۴۸درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5483

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.