افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
محمد بنی اسدی شهردار بروات:

بعد از تصویب طرح بافت فرسوده شاهد آسفالت بخش عظیمی از کوچه های خاکی خواهیم بود

  • کد خبر : 12242
  • 19 فروردین 1402 - 10:24
بعد از تصویب طرح بافت فرسوده شاهد آسفالت بخش عظیمی از کوچه های خاکی خواهیم بود

دومین جلسه شورای اسلامی شهر بروات در سال جدید به ریاست مهدی باقری و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار بروات برگزار شد.

در این جلسه مهدی باقری رئیس شورای اسلامی شهر بروات ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاشهای اعضای شورا، شهردار و پرسنل شهرداری تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی توسط شهرداری در سطح شهر انجام که رضایتمندی همشهریان عزیز را به همراه داشت. وی عنوان کرد: در سال قبل تعدادی پروژه در سطح شهر به بهره برداری رسید و میطلبد سایر پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسد. باقری عنوان کرد: در سال جدید نیز لازم است پروژه‌هایی را که نیاز شهر بوده و در درخواست های مردم عزیز است را برنامه‌ریزی داشته باشیم.
در ادامه هر یک از اعضا شورا به بیان مواردی در خصوص مشکلات شهر از جمله نامناسب بودن وضعیت روشنایی معابر، اجرای طرح های اشتغال زایی و عمران و آبادانی شهر پرداختند.
در بخش پایانی محمد بنی اسدی شهردار بروات ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی اعضای شورا در خصوص انجام پروژه های عمرانی و تلاش جهت عمران و آبادانی شهر ابراز داشت: یکی از اولویت های ما در سال جدید تکمیل پروژه های عمرانی از جمله ساماندهی بلوار امام، تکمیل گلزار شهدای گمنام، تکمیل پارک بانوان و تکمیل محوطه قنات های ثبت جهانی قاسم آباد و اکبر آباد است. وی بیان داشت: پروژه احداث کارخانه آسفالت نیز با جدیت در دستور کار است و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.
بنی اسدی با اشاره به تهیه طرح بافت های فرسوده گفت: با تصویب این طرح شاهد آسفالت بخش عظیمی از کوچه ها و معابر سطح شهر خواهیم بود. وی در ادامه تعدادی از پروژه های مهم و قابل نیاز شهر را مطرح و خواستار اولویت بندی توسط شورای اسلامی شهر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12242

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.