تاریخ : چهارشنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۰ 19 ذو الحجة 1442 Wednesday, 28 July , 2021
19

برند سازی محصول خرمای بم ضعیف است

  • کد خبر : 2850
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
برند سازی محصول خرمای بم ضعیف است

مدیر تعاون روستایی استان کرمان گفت: در برند سازی محصول خرمای بم بسیار ضعیف عمل کرده ایم لذا باید کارتن با برند خودمان سفارش داده تا با کیفیت واقعی خرما را تحویل مشتری دهیم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، محمد حسینی روز چهارشنبه در نشست باغداران منطقه بم افزود: صنایع کارتن سازی نیز باید به تعهداتشان عمل کرده و کارتن در اختیار کشاورزان قرار دهند.
وی اظهار داشت: خرید حمایتی سال قبل که توسط شبکه تعاون روستایی انجام شد در چهار شهرستان ۶هزار و ۶۰۰ تن خرما با قیمتی مناسب یعنی براساس مادرکارتن هشت کیلویی پنجهزار و ۸۰۰ تومان خریداری شد .
حسینی افزود: موجودی خرما از لحاظ سازمان صفر است و مقداری خرما در سردخانه وجود دارد که مربوط به مشتری ها است و اکنون می توان گفت دیگر خرمای سال قبل در سردخانه ها وجود ندارد و امسال نیز با توجه به تجربه پارسال برنامه ریزی برای خرید حمایتی انجام گرفته است.
حسینی اظهارداشت: دو نمونه خرید داریم یکی حمایتی و دیگری توافقی که در خرید توافقی تعاونی آمادگی خرید خرما با شرایط روز با پرداخت یک سوم نقد و مابقی تا ابتدای سال جدید و در مراحل مختلف پرداخت می شود.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2850

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.