افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
استاندار کرمان:

برای عزتمندی مردم و رشد عدالت راهی جز توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم

  • کد خبر : 8322
  • 20 اسفند 1399 - 13:39
برای عزتمندی مردم و رشد عدالت راهی جز توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم

استاندار کرمان گفت: امروز برای کاهش حاشیه نشینی، عزتمندی مردم و رشد عدالت در جامعه راهی جز توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم. این ها کشور را تنظیم و مردم را با عزت می کند.

دکتر”علی زینی وند” صبح امروز ۲۰ اسفندماه در مراسم جشن توانمندسازی اقتصادی ۵۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: حوزه اشتغال همواره در کشور مورد توجه بوده و رفاه، اشتغال، صنعت و … کلیدواژه هایی هستند که در همه حکومت های دنیا به کار گرفته می شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، استاندار کرمان با اشاره به اهمیت مشاغل خرد در اقتصاد افزود: کشورهای پیشرفته دنیا نیز برای توازن در توسعه بر مشاغل خرد تاکید دارند.

زینی وند تصریح کرد: ایران یکی از کشورهایی است که در نهادسازی، شبکه موفقی داشته و این نهادسازی ها به عنوان ستون کشور را نگه داشته و باید امروز به عنوان نهاد موثر و به روز به داد جامعه برسند که دارند می رسند.

استاندار کرمان بیان کرد: امروز برای کاهش حاشیه نشینی، عزتمندی مردم و رشد عدالت در جامعه راهی جز توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم. این ها کشور را تنظیم و مردم را با عزت می کند.

وی با اشاره به جزیره ای کار کردن ها، گفت: اگر بتوانیم هسته هماهنگی بین شبکه و ساختار مفید جمهوری اسلامی ایجاد کنیم که هم افزا باشیم، می توانیم خیلی زود کشور را به تعادل در حوزه مشاغل خرد برسانیم.

زینی وند تصریح کرد: پول کلانی در قالب مسئولیت های اجتماعی در استان کرمان هزینه می شود اما به تشخیص افراد است و استان را متعادل نمی کند. پیشنهاد این است که یک نهاد در این زمینه تشکیل شود و بنا به نیاز مناطق کار انجام شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8322

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.