افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

ایران قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمنان را نابود کند

  • کد خبر : 1941
  • 09 دی 1396 - 16:32
ایران قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمنان را نابود کند

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی و دفاعی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمنان را نابود کند.

احمد کریم‌پور پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم بم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: هر حرکت انقلابی چندین آفت دارد که یکی از آنها سهم‌خواهی خواص است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: از بدو انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی بر علیه انقلاب اسلامی انجام شد که با عنایت خداوند و هوشمندی رهبران ما این فتنه‌ها به نتیجه نرسیدند.

کریم‌پور بیان داشت: اگر صبر و درایت رهبری معظم انقلاب در ایام فتنه نبود دگرگونی خاصی در کشور به‌وجود می‌آمد اما خدا به کمک رهبری آمد و حماسه ۹ دی خلق شد.

وی افزود: دشمن در ارتباط با استفاده نکردن از گزینه نظامی در برابر ایران می‌گوید برای جنگ باید عناصری چون نیرو، اسلحه و آموزش خوب باشد که ایران توانسته تسلط بر طبیعت را نیز به‌دست آورد که دشمن اجازه هرگونه حرکتی ندارد.

این مقام مسوول ادامه داد: آمریکا هرگاه به ما تلنگری زده ما سیلی محکمی بر صورت آنها زدیم و اجازه ندادیم علیه ما اقدام کند و امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی و دفاعی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمنان را نابود کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ به خوبی رهبری کردند و اجازه ندادند عاشورا یکبار دیگر تکرار شود.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز در این مراسم اظهار داشت: هیچ‌وقت آن‌ روزی که آمریکا و استکبار جهانی خیرخواه و دوست ما شوند نخواهد رسید زیرا آمریکا دست از خوی استکباری خود بر نمی‌دارد.

وی گفت: نیاز است مردم ما همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند و بصیرت خود را حفظ کنند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.