افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان

انتقاد نیکزادی از کندی گازرسانی به بم

  • کد خبر : 760
  • 18 تیر 1396 - 17:49
انتقاد نیکزادی از کندی گازرسانی به بم

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در خانه ملت گفت: در موضوع گازرسانی به شهرستان بم لازم است فرمانداری به شرکت گاز فشار بیاورد و شرکت گاز نیز باید با استخدام پیمانکاران واجد شرایط به کار سرعت همراه با دقت ببخشد، چون اگر پیمانکاران متفرق شوند به این زودی گاز به منازل مردم بم نخواهد آمد.

حبیب‌الله نیکزادی پناه پیرامون گازرسانی به شهرستان بم گفت: در موضوع گازرسانی مشکلاتی در بحث اجرا داریم و دوبار هم بنده با مسئولان مربوطه صحبت کرده ام ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم و همچنین حرف و حدیث‌هایی هم در خصوص انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه گازرسانی وجود دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد بودیم که دختر خانمی بر اثر آتش‌سوزی حاصل از نشت گازی که از طریق کانال گاز به چاه توالت صورت گرفته بود دچار سوختگی شد و من با خانواده ایشان صحبت کردم و موضوع را به کلی خبر دارم.

نیکزادی افزود: در شرایطی که گازرسانی به سه شهرستان دیگر منطقه شرق استان هم قرار است آغاز شود در صورتی که پیمانکاران متفرق شوند به این زودی گازرسانی بم انجام نخواهد شد، از این‌رو ضرورت دارد فرمانداری بر شرکت گاز استان و اداره گاز شهرستان فشار آورد تا پیمانکاران واجد شرایط به کار گرفته شوند و در نتیجه به کار سرعت همراه با دقت بخشیده شود.

نماینده مردم بم و براوات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سرعت بخشیدن به پروژه گازرسانی با افزایش شمار پیمانکاران متخصص انجام می‌شود./ایسنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=760

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.