افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
آخرین خبرهای پروژه بزرگ گروه انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم از زبان مدیر ارشد گروه:

اقدام مهم گروه بهار درخصوص تفکیک بلوک های آپارتمانی

  • کد خبر : 4720
  • 19 آبان 1398 - 12:52
اقدام مهم گروه بهار درخصوص تفکیک بلوک های آپارتمانی

به گزارش طلوع ارگ،  بیش از هفت ماه از آغاز پروژه بزرگ ساخت واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم می‌گذرد و مراحل فنی، عمرانی و اداری این طرح یکی پس از دیگری با دقت، کیفیت و نظارت بسیار خوبی از سوی مهندسین ناظر، مدیران و پرسنل گروه بهار به اجرا […]

به گزارش طلوع ارگ،  بیش از هفت ماه از آغاز پروژه بزرگ ساخت واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم می‌گذرد و مراحل فنی، عمرانی و اداری این طرح یکی پس از دیگری با دقت، کیفیت و نظارت بسیار خوبی از سوی مهندسین ناظر، مدیران و پرسنل گروه بهار به اجرا درآمده است. هم اکنون مراحل عمرانی طرح با علم شدن ستونهای واحدهای ویلایی باقوت در حال انجام می باشد.
حاج محمدحسین شفیعی مدیر ارشد گروه بهار در گفت‌وگویی اختصاصی با هفته نامه طلوع بم ضمن اعلام این خبر گفت: از حدود سه ماه پیش مراحل تفکیک بلوک های آپارتمانی آغاز شد که با پیگیریهای جدی توانستیم بیش از ۸۰ درصد مراحل اداری تفکیک بلوک ها را انجام دهیم و هم اکنون نیز در حال تهیه صورتجلسه‌های تفکیکی واحدهای مستقر در هر بلوک هستیم.
آقای شفیعی در همین راستا تاکید کرد که هدف ما این است که متقاضیان دریافت واحدهای آپارتمانی با کمترین دغدغه حتی درخصوص کوچکترین جزییات مربوط به واحدها، اقدام به خرید واحدها کنند.
وی در ادامه به یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در پروژه در سه ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در طول انجام پروژه و با مشورت با گروه مشاورین خود به این نتیجه رسیدیم که اگر علاوه بر تفکیک سندی واحدهای مسکونی مستقر در یک بلوک، بلوکهای مستقر در هر بخش از پروژه را نیز هم بصورت سندی و ثبتی تفکیک کنیم و هم به صورت ساختاری و فیزیکی، این یک اقدام خوب در جهت رضایتمندی ساکنین و شهروندان ساکن در واحدهای آپارتمانی است. این اقدام بصورت فیزیکی به این صورت است که هر بلوک ۴ طبقه که دارای ۱۶ واحد مسکونی است، در یک زمین و محوطه اختصاصی خود و با امکانات مناسب طراحی می‌شود. بدین ترتیب ساکنان هر بلوک به صورت شایسته تر و با آرامش بیشتری با هم تعامل و ارتباط برقرار می‌کنند و برای اداره بلوک و محوطه اختصاصی خود تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌ نمایند. این یکی از اساسی‌ترین اقدامات ما بود که نسبتاً هم زمان زیادی صرف آن کردیم و مراحل نهایی آن نیز به زودی به پایان می‌رسد.
حاج محمدحسین شفیعی در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: حدود ۱۰۰۰۰ نفر در مرحله اول جهت مشخص شدن میزان متقاضی مسکن در منطقه و در مرحله دوم نیز ۱۱۴۵ نفر از متقاضیان جهت مشخص نمودن متراژ واحدها و مبلغ های انتخابی خود در نظرسنجی شرکت کرده اند، براین اساس طبق گزینه های انتخابی متقاضیان، متراژ واحدها مشخص و جانمایی واحدها انجام پذیرفت. همچنین تاکنون گروه بهار همانطور که از روز اول گفتیم، هیچگونه وجهی و پیش پرداختی از مردم نگرفته است؛ در حالیکه پروژه مراحل عمرانی، ساخت و ساز و مراحل اداری و سندی خود را به صورت جدی طی می کند.
قابل توجه آن دسته از متقاضیان و مردم عزیزی که به گروه بهار اعتماد کردند و ما قطعاً قدر این اعتماد را می دانیم، توجه داشته باشند که شرایط و نحوه پرداخت وجه پیش پرداخت و قیمت هر واحد ساختمانی در اوایل سال ۹۹ اعلام و قراردادها در همان سال منعقد می گردد. پس متقاضیان محترم اوایل سال آینده آمادگی مالی خود متناسب با واحد انتخابی را داشته باشند، همزمان با پرداخت قرارداد محضری و ثبتی مابین شخص بنده و متقاضی با نظارت مستقیم ارگ جدید بسته می شود و واحد مسکونی بطور کاملاً قانونی به متقاضی واگذار می گردد و بعد از آن نیز طبق قرارداد مراحل نهایی و پایانی ساخت آپارتمانها ادامه پیدا می کند. مراحل ثبت نام واحدهای ویلایی نیز همانطور که قبلاً گفته شد در بهمن ماه ۹۸ انجام می شود.
وی افزود: تاکنون هیچ انبوه سازی در کشور همانند گروه بهار در عرضه و ساخت واحدهای مسکونی خود اینگونه عمل نکرده است و اکثر آنها قبل از شروع به ساخت و ساز، مبلغ پیش پرداخت را از مردم دریافت می نمایند، اما ما اعتقاد داریم جوانان و مردم بم و شرق استان که مردمی نجیب و صبور هستند و کم و بیش آلام و رنج زلزله را به دوش می‌کشند باید با خیال راحت و آسوده صاحبخانه شوند.
وی در پایان این گفت و گو با اشاره به شایعات و فضاسازی برای ارگ جدید و پروژه بهار افزود: با توجه به برخی از شایعات شنیده شده از جمله آغاز پیش فروش واحدهای مسکونی، دریافت وام های بانکی و عدم چاله برداری و ساخت ساختمان ها بر روی سنگ های نمکی و غیره در مورد انبوه سازان بهار که تنها قصد تخریب و فضاسازی نامناسب برای این مجموعه را دارند، از مردم عزیز خواهشمندیم به این صحبت ها توجه ای ننمایند؛ چرا که تمام واحدهای مسکونی، صنعتی، اداری، تجاری و راهسازی مستقر در ارگ جدید چه آنها که در سالیان قبل احداث شدند و چه آنها که قرار است در آینده احداث شوند با رعایت قوانین سخت گیرانه مدیریت محترم شهرک ارگ جدید، مهندسین و ناظرین این منطقه ساخته می شوند.

همچنین انبوه سازان بهار همیشه کلیه ساخت و ساز های خود را به صورت اصولی و قانونمند انجام می دهد و پروژه های ساخته شده این مجموعه بیانگر همین موضوع می باشند.
بار دیگر از مردم عزیز خواهشمندیم که به شایعات توجه ننمایند و اخبار رسمی و به روز انبوه سازان مسکن و ساختمان بهار را تنها از طریق کانال تلگرام این مجموعه و هفته نامه طلوع بم و مجله ارگ جدید پیگیری نمایند.

منتشر شده در شماره ۲۱۳ هفته نامه طلوع بم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4720

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.