افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
در شورای اداری شهرستان بم عنوان شد:

افزایش ۲/۵ برابری مساحت شهرستان بم با الحاق مناطق جدید / تصویب طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس / توقع بالای مردم از نماینده و درخواست توجه بیشتر به بروات / درخواست رییس شورا از نماینده جهت اعتبار برای ساماندهی کانالهای آب

  • کد خبر : 9310
  • 03 آبان 1400 - 17:36
افزایش ۲/۵ برابری مساحت شهرستان بم با الحاق مناطق جدید / تصویب طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار در مجلس / توقع بالای مردم از نماینده و درخواست توجه بیشتر به بروات / درخواست رییس شورا از نماینده جهت اعتبار برای ساماندهی کانالهای آب

جلسه شورای اداری شهرستان بم با حضور حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار و روسای ادارات بم امروز دوشنبه سوم آبان در سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد. به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه از الحاق دارستان و بخشی از کویر به […]

جلسه شورای اداری شهرستان بم با حضور حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار و روسای ادارات بم امروز دوشنبه سوم آبان در سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد.
به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه از الحاق دارستان و بخشی از کویر به حوزه شهرستان بم خبر داد و گفت: با الحاق این قسمتها مساحت شهرستان بم حدودا ۲/۵ برابر شد. وی همچنین خاطر نشان کرد: قسمت ریگ یلان هم به شهرستان بم تعلق گرفته است و پایه و اساس گردشگری مهیا و تکمیل شده و باید از ظرفیتهای بی‌نظیر بم استفاده کافی شود و باید برنامه های گردشگری به صورت پکیچ معرفی شوند تا بتوانیم از تمامی ظرفیت های گردشگری موجود استفاده کنیم.
شهسوارپور در ادامه عنوان کرد: با پیگیریهای انجام شده، ارگ جدید بم جز مناطق محروم شد و از این پس سرمایه گذارانی که در این منطقه بخواهند فعالیت کنند شامل معافیت مالیاتی خواهند شد.
وی همچنین از در نظر گرفته شدن ایجاد کارخانه‌های قطعه سازی در قرارداد ایران و چین در ارگ جدید خبر داد.
فرماندار بم ضمن اعلام حمایت از سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف گفت: ما مسئولین نباید نسبت به سرمایه گذاران بی تفاوت باشیم، زیرا امروزه در کشور ایجاد شغل یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می شود و باید نگاه تک تک ما آینده نگرانه باشد. وی همچنین از دو برابر شدن اعتبارات شهرستان نسبت به سال قبل و صدور اولین مجوز در حوزه دهکده خرما خبر داد.

🔸مراحل نهایی طرح تسهیل در مجوز کسب و کار
حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان ضمن توصیه به اخلاق مداری مسئولین گفت: باید تلاش و کمک کنیم تا مردم از ما راضی باشند، ما نوکر مردم هستیم و باید پاسخگو باشیم. وی همچنین از تصویب شدن طرح تسهیل در مجوز کسب و کار توسط مجلس خبر داد و گفت: این طرح به احتمال زیاد توسط شورای نگهبان طی روزهای آینده به تایید خواهد رسید و از این پس هر فرد توانمندی می‌تواند بدون محدودیت مجوز کسب و کار در حوزه های مختلف به ثبت برساند و پس از این رقابت بین آنها شکل خواهد گرفت و همین امر باعث پیشرفت می‌شود البته بنده بعضی از موارد این طرح را نمی‌پسندم.
رییس کمیسیون قضایی مجلس همچنین از نحوه فعالیت خود در تهران توضیحاتی را ارائه داد و گفت: بنده علاوه بر مسائل منطقه خودم در سطح ملی هم فعالیتهایی را روزانه انجام می‌دهم.
حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در این جلسه گفت: شورای اداری عصاره تمامی مسئولین است و هر چه هماهنگ‌تر باشید مردم هم راضیت‌مندی بیشتری دارند وی همچنین تاکید کرد: باید از ظرفیتهای نماینده شهرمان استفاده کنیم تا با همدلی و تعادل خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.
حجت الاسلام دهقان امام جمعه بروات در این جلسه خواستار برگزاری جلسه بعدی شورای اداری در بروات شد. وی همچنین خطاب به نماینده مردم شرق استان گفت: به لحاظ اینکه شما یک نماینده ملی هستید توقع مردم از شما بالاست. وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولین به ورزش بروات و ساماندهی اداره ورزش و جوانان بروات شد.
سرهنگ احمد بدرآبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه بم از اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا و طرح آب رسانی مرد میدان توضیحاتی را ارائه داد. وی در این خصوص گفت: از اول امسال حدود ۲۶ کیلومتر آبرسانی به روستاههای فاقد آب آشامیدنی صورت گرفته و این درحالی است که آبرسانی به طول ۱۰ کیلومتر در مناطق بد اقلیمی انجام و از ۱۰۰ نیروی بسیجی استفاده شده است.

🔸درخواست رییس شورا برای اخذ اعتبار کشوری جهت ساماندهی مسیرهای آب شهری
کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر بم ضمن تسلیت به خانواده خادم الحسین حاج محمد عسکری گفت: نزدیک به سه ماه از فعالیت شورای ششم می‌گذرد و از مهمترین برنامه های ما آسفالت کوچه ها و معابر خاکی شهر و دیگری آماده سازی زیر ساختهای گردشگری است.
وی همچنین از امضای تفاهم نامه شهرداری با مدیر کل مسکن و شهرسازی و انعقاد قرارداد ۲۴ میلیارد تومان اعتبار جهت آسفالت شش محله هدف بافت ناکارآمد و محروم که توسط سازمان بازافرینی شهری تامین شده خبر داد. وی در ادامه از نماینده شرق استان خواست تا اعتبارات ویژه‌ای در جهت ساماندهی بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسیرهای آب شهری بم دیده شود.
گفتنی است در این جلسه بخشداران دهبکری و بروات نیز به مشکلات بخشهای مربوطه پرداختند و خواستار کمک بیشتر از سوی نماینده مردم شرق استان بودند و همچنین رئیس آموزش و پرورش بم از واکسیناسیون ۹۵ درصدی معلمان خبر داد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9310

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.