افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
معاون استاندار کرمان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۸۷ پروژه در هفته دولت در استان کرمان با اعتبار ۲۵۴۱ میلیارد تومان

  • کد خبر : 6659
  • 30 مرداد 1399 - 10:25
افتتاح و کلنگ زنی ۳۸۷ پروژه در هفته دولت در استان کرمان با اعتبار ۲۵۴۱ میلیارد تومان

معاون امور عمرانی استاندار کرمان پروژه های هفته دولت در استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر “سیدمصطفی آیت اللهی موسوی” در گفت و گو با ایسنا، درباره افتتاح پروژه های هفته دولت در استان کرمان گفت: در هفته دولت امسال ۲۹۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: از این ۲۹۷ پروژه، ۱۶۲ پروژه با اعتبارات ملی در حدود ۹۰۵ میلیارد تومان، ۸۲ پروژه با اعتبارات استانی در حدود ۲۲۸ میلیارد تومان و ۵۳ پروژه نیز از محل اعتباراتی که به استان ابلاغ شده به میزان ۴۶۵ میلیارد تومان در هفته دولت در استان کرمان افتتاح خواهند شد.

آیت اللهی موسوی از پروژه های که در هفته دولت در استان کرمان کلنگ زنی خواهند شد سخن به میان آورد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴۱ میلیارد تومان نیز در هفته دولت در استان کرمان آغاز خواهد شد که ۷۹ پروژه آن ملی با اعتبار ۸۰۳ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه دیگر آن استانی با مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان خواهند بود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با مقایسه پروژه های هفته دولت امسال و سال گذشته بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته (۵۳۱ میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۳۳۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی) تقریبا هم در بحث پروژه های قابل افتتاح و هم پروژه های کلنگ‌زنی، رشد ۳ برابری را شاهد هستیم که از روز گذشته عملیات اجرایی و افتتاح این پروژه ها در سطح استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه چون اکثر این پروژه ها عمرانی و در حال انجام است، به طور متوسط پیش بینی ما این بوده که ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند که مقداری از این شغل ها پایدار و بخشی متغییر است خاطر نشان کرد: بخش صنعت بیشترین سهم از افتتاحیه ها و کلنگ زنی های پروژه های هفته دولت در استان کرمان را دارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6659

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.