افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
با حضور سفیر المان صورت گرفت

افتتاح طرح مرمت و بازسازی خانه سیستانی ارگ تاریخی بم

  • کد خبر : 2245
  • 12 اسفند 1396 - 11:53
افتتاح طرح مرمت و بازسازی خانه سیستانی ارگ تاریخی بم

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی و سفیر آلمان، طرح مرمت و بازسازی خانه سیستانی ارگ تاریخی بم افتتاح شد.

حبیب‌الله نیکزادی‌‌پناه نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح مرمت و بازسازی خانه سیستانی ارگ تاریخی بم با حضور سفیر آلمان در کشور اظهار داشت: خوشحالم از اینکه امروز مردم متمدن و شریف بم‌ میزبان سفیر آلمان هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای بازسازی ارگ بم افزود: هرچند این امر به درازا کشید اما وظیفه داریم از دست‌اندرکاران مرمت و بازسازی ارگ بم قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه مردم بم با تاریخ ۶ هزار ساله مردمی متدن هستند که در طول تاریخ همواره شهرنشین بودند، ابراز داشت: امروز برای مردم بم روز خوبی است که شاهد افتتاح مجموعه خانه سیستانی در ارگ بم هستیم.

نیکزادی‌پناه خاطرنشان کرد: ما برای همکاری‌های آلمان و ایران در منطقه شرق استان آمادگی لازم را داریم و از سرمایه‌گذاران آلمانی دعوت می‌کنیم.

وی خواستار تداوم کمکه‌ای مردمی آلمان برای تکمیل پروژه‌های بازسازی شد و تصریح کرد: از سفیر آلمان در ایران می‌خواهیم در ارتباط با خواهرخواندگی یکی از دو شهر کلن و برلین آلمان مذاکره و پیگری کند.

نیکزادی‌پناه همچنین خواستار اعزام دانشجویان رشته‌های جهانگردی برای ادامه تحصیل در آلمان شد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2245

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.