افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024

افتتاح دفتر نمایندگی پایگاه جهانی کویر لوت دربم

  • کد خبر : 1707
  • 08 آذر 1396 - 11:21
افتتاح دفتر نمایندگی پایگاه جهانی کویر لوت دربم

فرماندار بم از افتتاح دفتر نمایندگی پایگاه کویر لوت دربم خبر داد.

رضا اشک سه‌شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی کویر لوت با حضور معین افضلی مدیر پایگاه جهانی لوت اظهار داشت: امروزه کویر به‌عنوان یک فرصت در دنیا معرفی شده است و باید به عنوان یک صنعت به آن نگاه کرد.

فرماندار بم افزود: در شهرستان بم هیأت کوهنوردی و هیأت اتومبیلرانی فعالی داریم که اخیراً تورگردی توسط این هیأت انجام می‌شود که فرصتی هست برای اکوتوریسم که باید این هیأت مجوزدار و بر اساس نقشه راه کویر اقدام کند.

اشک با بیان اینکه اخیرا در استانداری نقشه کویر لوت طراحی و در حال تصویب است، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد گردشگران خارجی که وارد ایران می‌شوند، می‌خواهند ارگ تاریخی بم را ببینند و در کنار آن می‌شود از ظرفیت کویر استفاده کرد.

معین افضلی مدیر پایگاه جهانی کویر لوت افزود: ۲ هزار گردشگر خارجی و ۱۵ هزار گردشگر ایرانی طی امسال از کویرهای استان کرمان بازدید کردند و هدف پایگاه جهانی لوت گردشگری پایدار است.

وی با تاکید بر تلاش برای جذب گردشگری کویری اظهار کرد: بهترین کویر لوت در منطقه یلان بم واقع است و درگاه ورودی گردشگری از قسمت دارستان بم به سمت کویر لوت است.

مدیر پایگاه جهانی کویر لوت افزود: اعتباری برای پایگاه جهانی کویر فهرج به‌صورت سالانه در نظر گرفته شده است که قطعا اعتباری برای پایگاه بم نیز در نظر گرفته می‌شود./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1707

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.