افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
نماینده مردم بم در مجلس خواستار شد

اعزام کاروان فرهنگی بم به نقاط مختلف کشور

  • کد خبر : 2501
  • 10 اردیبهشت 1397 - 11:41
اعزام کاروان فرهنگی بم به نقاط مختلف کشور

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: کاروان فرهنگی بم برای معرفی فرهنگ و هنر منطقه به نقاط مختلف کشور اعزام شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره بر پرورش یافتن زنان و مردان پرافتخار در بم اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم ما غم‌زده‌ هستند و آثار زلزله همچنان خود را نشان می‌دهد، باید به دنبال نشاط و شادابی مردم باشیم.

وی بیان داشت: با ابراز تأسف در شهر ما امکانات محدود است بر همین اساس ما خواستار سفر وزیر ارشاد به شرق استان کرمان هستیم، قانون وظایف مهمی برای اداره ارشاد تعیین کرده که باید تک‌تک آن‌ها مد نظر ریاست جدید قرار گیرد.

نیکزادی‌پناه تصریح کرد: شهرستان‌های شرق استان استعدادهای نهفته زیادی دارند، اینکه نخستین زن بازیگر ایران بمی بوده است، نشان می‌دهد که ما توانمندی‌های زیادی در بخش فرهنگ و هنر داریم، بنابراین رواج فرهنگ و هنر اسلامی از کارهایی است که باید اداره ارشاد آن را دنبال کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جامعه‌ای که شاد نباشد، مرده است و رشد نمی‌کند بر همین اساس می‌طلبد، نخبگان جامعه در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی تلاش کنند.

وی خواستار اعزام کاروان فرهنگی بم به نقاط مختلف کشور برای معرفی فرهنگ و هنر منطقه شد و افزود: امروز ایران اسلامی به وحدت نیاز دارد، زیرا دشمن در حال ایجاد جنگ بین مذاهب اسلامی است که با ابراز تأسف در برخی نقاط بسیار تلاش دارد.

نیکزادی‌پناه عنوان کرد: مردم بم باید قدر خود را بدانند، زیرا مردمی مؤمن، صبور، پرتلاش و کارآفرین هستند، باید به این باور برسیم که ما جایگاه ویژه‌ای در کشور و استان داریم، امیدواریم، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان دهند که شیرزنان بمی در تمام عرصه‌ها موفق هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2501

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.