افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت:

اسپانسر و تبلیغات برای فوتبال بانوان کم است

  • کد خبر : 1102
  • 15 شهریور 1396 - 13:18
اسپانسر و تبلیغات برای فوتبال بانوان کم است

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: هنوز معلوم نیست با چه بازیکنانی قرارداد می‌بندیم اما دستمزدها طبق روال سال قبل خواهد بود.

مرضیه جعفری در گفت‌وگویی، درباره شرایط شهرداری بم برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات ما ۶-۵ روزی است که شروع شده و بازیکنان بومی حضور دارند اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست با کدام بازیکنان کار می‌کنیم. البته بازیکنان ما قرارداد ۳ ساله دارند و هنوز هیچ کدام برای گرفتن رضایت‌نامه اقدام نکرده‌اند اما باید ببینیم ما با کدامیک از آنها می‌خواهیم ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارید، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست. کم کم با بازیکنان خودمان صحبت می‌کنیم و ببینیم با کدامیک قرار است ادامه دهیم. در این صورت مشخص خواهد شد در کدام پست‌ها نیاز به بازیکن داریم که برای جذب آنها اقدام می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید برای حضور در لیگ تمرینات را دیر آغاز کرده‌اید و ممکن است همین موضوع در صورتی که تیم‌های دیگر نیز مسابقه شما کار کنند سطح لیگ را پایین بیاورد، خاطرنشان کرد: درست است. البته یک ماه برای لیگ فرصت داریم اما بازهم دیر شروع کردیم. همان طور که می‌دانید اسپانسر در بانوان و تبلیغات برای آنها کم است. ما چند سال قهرمان شدیم اما چه امتیازی به هیات مدیره ما دادند؟
جعفری با بیان اینکه تیمش را برای قهرمانی در لیگ می‌بندد، گفت: سال قبل هم باید قهرمان می‌شدیم اما حق‌مان را خوردند. امسال هم رقیبان خوبی داریم مثل سیرجان و آینده‌سازان اما با توجه به اینکه بازیکنان ملی در همه تیم‌ها پخش شده‌اند فکر می‌کنم تیم‌ها سطح‌شان یکی باشد.
وی در پایان اعلام کرد مبلغ قرارداد بازیکنان در لیگ امسال طبق روال سال گذشته خواهد بود و شهرداری بم سال قبل بعد از پایان مسابقات با همه بازیکنانش تسویه کرده است./فارس
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1102

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.