افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
همزمان با 5 دی ماه سالروز زلزله بم صورت می‌گیرد

ارتباط زنده تلویزیونی با شهر زلزله زده سر پل ذهاب از بم

  • کد خبر : 1831
  • 26 آذر 1396 - 14:56
ارتباط زنده تلویزیونی با شهر زلزله زده سر پل ذهاب از بم

فرماندار بم گفت: صدا و سیمای کرمان در نظر دارد با هدف تقویت روحیه مردم زلزله‌زده سر پل ذهاب همزمان با ۵ دی ماه سالروز زلزله بم، ارتباط زنده تلویزیونی با این شهر برقرار کند.

هادی شهسوارپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با هدف برنامه مراسم بزرگداشت مراسم پنجم دی ماه ۸۲ شهرستان بم اظهار داشت: حادثه پنجم دی ماه سال ۸۲ در بم حادثه دلخراش و دردناکی بود.

وی افزود: می‌طلبد بزرگداشت مراسم پنجم دی ماه در تقویم کشوری به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود و وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که بهترین برنامه را برگزار کنند.

فرماندار بم با تاکید بر اینکه با توجه به زلزله‌خیز بودن استان و کشور باید آمادگی کامل را داشته باشیم، بیان کرد: صدا و سیمای کرمان در نظر دارد با هدف تقویت روحیه مردم زلزله‌زده سر پل ذهاب همزمان با ۵ دی ماه سالروز زلزله بم، ارتباط زنده تلویزیونی با این شهر برقرار کند.

شهسوارپور تصریح کرد: نامه نگاری و مذاکره با استانداری کرمان درارتباط با تعطیلی ادارات شهرستان بم در روز پنجم دی ماه انجام شده است، چرا که مراسم بزرگداشت سالروز حادثه دلخراش زلزله بم هرساله در محل بهشت زهرای بم با حضور مردم شهرستان، مسؤولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

علی سیف‌الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم نیز با تاکید بر تداوم برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان اظهار کرد: پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی‌ و آموزشی با موضوع وعناوین مرتبط با کاهش طلاق و تحکیم و ثبات بنیان خانواده تا اسفند ماه در بم است.

وی همچنین از برگزاری هفته قرآن وعترت از ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه در بم خبر داد و خواستار همکاری همه ادارات در این برنامه‌ها شد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1831

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.