افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان:

اختصاص ۵۰ درصد از سهمیه پذیرفته شدگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم به جوانان بومی

  • کد خبر : 2111
  • 04 بهمن 1396 - 10:09
اختصاص ۵۰ درصد از سهمیه پذیرفته شدگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم به جوانان بومی

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه پنجاه در صد از پذیرفته شدگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم به جوانان بومی اختصاص پیدا می کند.

حبیب‌الله نیکزادی با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: دکتر «هاشمی» وزیر بهداشت و درمان با مجوز اختصاص سهمیه پنجاه درصد پذیرفته شدگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم به جوانان بومی شرق استان موافقت کردند.

وی از مذاکره خود با وزیر بهداشت و درمان در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز مراکز درمانی در حال ساخت شرق استان و اتخاذ تصمیماتی در این خصوص سخن گفت و ادامه داد: سهمیه پنجاه در صد از پذیرفته شدگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم به جوانان بومی اختصاص پیدا می کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به شهرستان ریگان شد و بیان کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت مالچ پاشی کانونهای بحرانی فرسایش بادی به شهرستان ریگان اختصاص یافت.

نیکزادی افزود: اجرای فاز اول مالچ پاشی در شهرستان ریگان به وسعت بیش از یک هزار هکتار از کانون‌های بحرانی فرسایش بادی از اول مهرماه سال جاری آغاز شده است .

وی ضمن قدردانی از منابع طبیعی کشور عنوان کرد: طرح مالچ پاشی پس از یک وقفه ۱۳ ساله در شهرستان ریگان آغاز شده است.

نیکزادی یادآور شد: طوفانهای شدید شن و ریزگردها سالانه خسارات سنگینی به زیرساخت‌های شهرستان‌های شرقی از جمله ریگان وارد می کند، لذا قراردادی جهت قیر و مالچ پاشی منعقد شده است و تمامی دستگاه‌های مورد نیاز در شهرستان مستقر شده‌اند که کار عملیاتی مالچ پاشی در این شهرستان مجدد آغاز شود .

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین کانون بحران ریزگردها است خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد
.
نیکزادی گفت: کانون‌های بحرانی شهرستان و بادهای ۱۲۰ روزه سیستان منشاء طوفان‌ها و ریزگردها در شهرستان است./ایسنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2111

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.