افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
رزم‌حسینی استاندار کرمان:

آیت‌الله جعفری از هیچ رانتی استفاده نکرد

  • کد خبر : 1719
  • 09 آذر 1396 - 12:01
آیت‌الله جعفری از هیچ رانتی استفاده نکرد

استاندار کرمان گفت: آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه کرمان طی چهار دهه خدمت خود هیچ‌گاه از هیچ رانتی برای خود و خانواده استفاده نکرد.

علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در شورای اداری استان که به‌منظور تجلیل از چهار دهه خدمت آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شورای اداری همواره مفتخر است حضور آیت‌الله جعفری را به صورت متناوب و منظم داشته است.

وی بیان داشت: شورای اداری امروز را به‌منظور پاسداشت خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله جعفری برگزار کرده‌ایم و مردم و به ویژه نسل جوان ما باید با خدمات امام جمعه کرمان آشنا شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رفتار خاص آیت‌الله جعفری زمینه پیشرفت و تعالی استان کرمان را فراهم کرده است از پاک‌دستی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های وی نام برد و تصریح کرد: آیت‌الله جعفری و خانواده وی هیچ‌گاه از هیچ رانتی استفاده نکرده است.

رزم‌حسینی اضافه کرد: آیت‌الله جعفری در دوران دفاع مقدس پشتیبان معنوی رزمندگان ما در لشکر ۴۱ ثارالله بودند و سردار سلیمانی نیز از خدمات وی تجلیل می‌کند.

وی ابراز داشت: نظم و انضباط ویژه‌ای در رفتار آیت‌الله جعفری مشاهده می‌شود در حالی که این ویژگی را کمتر در مسؤولان می‌بینیم و نقش آیت‌الله جعفری بر نظارت امور استان و نه دخالت بر امور بارز است در حالی که در برخی استان‌ها شاهد دخالت‌هایی هستیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: آیت‌الله جعفری به تخصص و تعهد افراد معتقد بود و کاربلدی را مورد تاکید قرار می‌داد و نحوه اداره سیاسی استان کرمان توسط وی به صورت پدرانه است و همواره برای حفظ وحدت سیاسی استان تلاش می‌کند.

رزم‌حسینی همچنین از ساده‌زیستی، شفافیت و صداقت به عنوان دیگر ویژگی‌های آیت‌الله جعفری نام برد و افزود: آیت‌الله جعفری با رفتار و منش خود سبک جعفریه را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: آیت‌الله جعفری ۴۰ سال رویه سیاسی یکسان و پیروی از خط امام و رهبری را داشته و این رفتار موجب همبستگی، همدلی و نشاط سیاسی استان کرمان شده است.

استاندار کرمان یادآور شد: در استان کرمان طی دولت یازدهم هیچ مجلس سخنرانی لغو نشد و از جناح‌های مختلف توانستند در استان سخنرانی کنند و این از درایت امام جمعه است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: حضور آیت‌الله جعفری را به عنوان ناصح در استان کرمان همچنان داریم و وی را به عنوان بزرگتر، معتمد و پناهگاه مردم می‌شناسیم و در جلسات از وی به عنوان سخنران و ناصح دعوت می‌کنیم. /فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1719

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.