افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024
محمد برزنگ فرماندار بم خبر داد:

آب سد نسا از دوشنبه به بم می‌رسد/ با هدر رفت آب آشامیدنی برای باغها شوخی با احدی نداریم

  • کد خبر : 12444
  • 28 خرداد 1402 - 18:24
آب سد نسا از دوشنبه به بم می‌رسد/ با هدر رفت آب آشامیدنی برای باغها شوخی با احدی نداریم

محمد برزنگ فرمانداربم در جلسه امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد شورای اداری شهرستان از جاری شدن آب سد نسا در لوله های خط انتقال طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: آب سد نسا از دوشنبه وارد شبکه شهری بم خواهد شد وی اظهار کرد: به همین منظور طی روزهای گذشته پاکسازی و […]

محمد برزنگ فرمانداربم در جلسه امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد شورای اداری شهرستان از جاری شدن آب سد نسا در لوله های خط انتقال طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: آب سد نسا از دوشنبه وارد شبکه شهری بم خواهد شد وی اظهار کرد: به همین منظور طی روزهای گذشته پاکسازی و شست‌و‌شو شده اند.
به گزارش طلوع بم، فرماندار بم با تاکید بر اینکه باید باید همه ادارات و ارگانها در صرفه جویی آب کوشا باشند؛ خطاب به شهروندان و باغداران نیز گفت: آب آشامیدنی برای باغ نیست و مردم همکاری کنند تا با کمبود آب مواجه نشویم. در بروات ۴ برابر میانگین مصرف آب مصرف میشود، بخشداری بروات با جدیدت پیگیری و مصرف را کاهش دهد، با هدر رفت آب آشامیدنی شوخی با احدی نداریم.
وی با اشاره به افت فشار برق در تابستان و بحران خشکیدگی و سوسک سرخرطومی در نخلستانها منطقه تاکید کرد: نباید با قطع برق موتورهای آب در این زمان حساس خودمان هم باعث ضرر بیشتر بشویم؛ پس صرفه‌جویی برق باید در دستور کار همه باشد. وی ادامه داد: طبق گزارشات اداره برق، ۱۰ اداره مصرف بالایی دارند که هر چه سریعتر باید مصرفشان را بهینه کنند چرا که ما در سازمانهای دولتی باید الگوی جامعه باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12444

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.