افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

بازدید فرماندار بم از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی

  • کد خبر : 864
  • 12 مرداد 1396 - 17:56
بازدید فرماندار بم از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی

فرماندار بم و هیأت همراه ابتدا از پروژه زیرسازی و آسفالت روستای سروستان که به متراژ ۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است، بازدید کردند

رضا اشک فرماندار بم از پروژه جدول‌گزاری معابر روستای دارزین به طول ۲ هزار متر با اعتبار ۸۰ میلیون تومان، رنگ آمیزی جداول با اعتبار ۵ میلیون تومان و نای‌گذاری قنات تدین که با مشارکت خود مالکین و بالغ بر ۱۰ میلیون تومان انجام شده بازدید شد.
فرماندار بم و جمعی از مسؤولان شهرستان در ادامه از پروژه‌های روستاهای مرغک، سروستان، دهنه مرغک اولیا، ده ردین، بید خون، گل ملک، سرپشت و همت‌آباد بازدید کردند.
رضا اشک فرماندار بم در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی اظهار داشت: سد سنگی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون تومان در روستای مرغک احداث شده است.
وی افزود: بازسازی قنوات شریک‌آباد مرغک و همت‌آباد در دستور کار بخشداری و جهاد کشاورزی قرار دارد تا با مشارکت مالکان انجام شود.
اشک ادامه داد: شبکه آب آشامیدنی روستای مرغک اولیا با اعتبار ۲ میلیارد تومان به زودی افتتاح می‌شود.
در ادامه فرماندار بم و همراهان از باغ سه هکتاری گل محمدی در روستای دهنو مرغک بازدید کردند.
رضا اشک در جمع مردم روستای گل ملک اظهار داشت: دولت در راستای اقتصاد مقاومتی تامین آب، برق و جاده را در اولویت خدمات‌رسانی به روستاییان قرار داده تا روستاها محلی برای انجام کارهای اقتصادی شوند.
وی از سفرهای یک روزه مسئولان شهرستان بم به روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سفرها مشکلات روستاها بررسی و توسط مسؤول مربوطه پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=864

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.