افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

کسب مدال نخست انتخابی اردوهای تیم ملی توسط کاراته‌کای بمی / ولندیاری: مشکلات مالی زیادی در ورزش داریم

  • کد خبر : 2162
  • 16 بهمن 1396 - 18:47
کسب مدال نخست انتخابی اردوهای تیم ملی توسط کاراته‌کای بمی / ولندیاری: مشکلات مالی زیادی در ورزش داریم

طلوع ارگ – مونا موسی‌نژاد: کاراته‌کای بمی در مسابقات انتخابی تیم ملی بار دیگر افتخار آفرین شد. زین العابدین ولندیاری نفر نخست وزن ۷۰ کیلو در مسابقات انتخابی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار طلوع ارگ گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی به اردوی تیم استان دعوت و برای حضور در مسابقات ملی شرکت […]

طلوع ارگ – مونا موسی‌نژاد: کاراته‌کای بمی در مسابقات انتخابی تیم ملی بار دیگر افتخار آفرین شد.

زین العابدین ولندیاری نفر نخست وزن ۷۰ کیلو در مسابقات انتخابی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار طلوع ارگ گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی به اردوی تیم استان دعوت و برای حضور در مسابقات ملی شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص سطح فنی مسابقات انتخابی اردویی تیم ملی که ۱۳ بهمن ماه در کرمان برگزار شد به خبرنگار طلوع گفت: این دوره از مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برخوردار بود و حریفان من هم از قوی ترین و بهترین کاراته کارهای ایران به شمار می‌آمدند.

وی در خصوص مسابقات انتخابی سنندج برای شرکت در قهرمانی آسیا در ژاپن که ١٨ لغایت ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود بیان کرد: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات قهرمان کشور و حتی ملی‌پوشان ایران به شمار می‌آیند و همه برای انتخاب شدن در این مسابقات شرکت می‌کنند.

من نیز امیدوارم با قرار گرفتن در لیست منتخبین به مسابقات آسیایی ژاپن راه یابم و برای رسیدن به این آرمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ولندیاری با اشاره به مسابقات کشور ژاپن که دارای بالاترین سطح کاراته در دنیاست افزود: با توجه به این که ژاپن مهد کاراته و ایران هم در حال حاضر رتبه اول لیگ جهانی کاراته را داراست؛ بنابراین علاوه بر این دو کشور، مدعیان زیاد دیگری در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

این فعال ورزشی با بیان اینکه کرمان قطب کاراته کشور می‌باشد و انتخاب شدن در این مسابقات کار ساده ای نبوده است بیان کرد: ورزش کاراته در شهرستان بم درجایگاه ویژه‌ای قرار دارد و علی رغم اینکه این سالها به دلایل زیادی افت ورزشی داشته اما همچنان جزو افتخار آفرین صحنه های ورزشی کشور به شمار می‌آید .

وی با اشاره به اینکه کاراته در شهرستان بم مانند سایر ورزش ها دارایی مشکلات بیشماری است ادامه داد: عدم وجود اسپانسر مالی، عدم سالن مناسب تمرین و عدم تاتامی استاندارد، باعث دلسرد شدن قهرمانان و از بین رفتن انگیزه آنان خواهد شد هر چند حضور اسپانسر می‌تواند ناجی تمامی این مشکلات باشد.

این فعال ورزشی که دانشجوی رشته بهداشت اصناف نیز است افزود: هیات کاراته شهرستان بم با دست خالی نمی‌تواند مخارج رایج در تیم ها را برعهده بگیرد و هزینه تمامی تمرین ها و مسابقات بر دوش خود ورزشکار است و حال این سوال پیش می‌آید اداره ورزش و جوانان بم کجاست و چه می‌کند؟!

مرد سال کاراته استان کرمان در سالها ۹۴ و ۹۵ بیان کرد: اگر قرار باشد ورزش در بم رشد پیدا کند و علاقه مندان زیادی را از بین جوانان جذب کند، نیازمند باشگاههای پویا و توانمندی است که این امر مهم اجرایی نخواهد شد تا زمانی که حمایت های اقتصادی از حد حرف و شعار خارج و به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به جذب اسپانسر برای رفع مشکلات مالی یک امر بدیهی است اظهار داشت: مدتی است بنده از ناحیه مچ پا آسیب دیده و نیازمند چندین جلسه فیزیوتراپی حرفه ای هستم که متاسفانه به دلیل نبود حمایت مالی چنانچه آسیب‌دیدگی ادامه یابد، کسب مدال در مسابقات آسیایی امری غیر ممکن به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: همانگونه که خیرین به مساجد و حسینیه ها کمک می‌کنند باید دانست باشگاههای ورزشی که آینده‌سازان در آن پرورش می‌یابند هم نیازمند حمایتهای مردمی است که ارمغان این حمایت ها اهتزاز پرچم ایران در صدر کشور های جهان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2162

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.