افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
فرماندار بم:

پیگیر راه‌اندازی تورهای بین‌المللی در بم هستیم

  • کد خبر : 2102
  • 01 بهمن 1396 - 9:26
پیگیر راه‌اندازی تورهای بین‌المللی در بم هستیم

فرماندار بم گفت: پیگیر راه‌اندازی تورهای بین‌المللی و کشوری، برگزاری مسابقات کویرنوردی در شهرستان بم هستیم.

هادی شهسوار‌پور عصر امروز در نشستی با چند تورگردشگری در بم اظهار داشت: استان کرمان پنج اثر ثبت شده جهانی دارد که چهار اثر آن در بم هستند.

وی بیان داشت: ارگ تاریخی بم، منظر فرهنگی بم، دو رشته قنات و بخشی از کویر در شهرستان بم ثبت جهانی شده و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

فرماندار بم گفت: زیر‌ساخت‌های گردشگری در شهرستان بم از جمله فرودگاه، راه‌آهن، مهمانسرا، هتل و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و … وجود دارد و در نظر داریم از آژانس‌های معتبر گردشگری کشور تا پایان سال جاری دعوت کنیم تا به معرفی ظرفیت‌های بم پرداخته شود.

وی عنوان کرد: پیگیر راه‌اندازی تورهای بین‌المللی و کشوری، برگزاری مسابقات سافاری و کویرنوردی نیز در شهرستان بم هستیم، در بحث گردشگری درختان سبز خرما، غذاهای محلی و ظرفیت مدرن منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و محیط‌های مناسب گردشگری وجود دارد.

شهسوارپور ابراز داشت: قصد داریم در آینده نزدیک از سفیران کشورهایی که در زمان زلزله به کمک بم شتافتند، به ویژه ژاپن و در کنار آن سازمان بین‌المللی از جمله یونسکو و … برای شرکت در سمینار دعوت کنیم.

وی با اشاره به حضور شهرستان بم در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی تهران از سوم تا ششم بهمن ماه افزود: در صدد آموزش تورگردان، رهنماییان گردشگری، تاکسی‌داران برای گردشگران خارجی هستیم./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2102

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.