افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

مدیرعامل گاز: کرمان رکورد گازرسانی تاریخ کشور را شکست

  • کد خبر : 8423
  • 24 اسفند 1399 - 10:56
مدیرعامل گاز: کرمان رکورد گازرسانی تاریخ کشور را شکست

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: ۱۳ شهر و ۱۵۲ روستای این استان طی سال جاری گازرسانی شدند که اجرای این طرح‌ها در طول تاریخ شرکت گاز بین تمامی استان‌های کشور تکرار نشدنی است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، منوچهر فلاح شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با حضور استاندار افزود: هشت شهر از جمله زهکلوت، ارزوییه، فاریاب، گنبکی، دوساری و عنبرآباد و ۷۷ روستا به‌تازگی گازرسانی شد و همچنین در هفته دولت نیز طرحهای گازرسانی به پنج شهر از جمله شهداد، بلوک، هنزای رابر را افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه اکنون یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی استان کرمان آماده افتتاح داریم ، اظهار داشت: همچنین فولاد بوتیا و راور، شهرک صنعتی کهنوج در قالب این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: هفته دولت امسال نیز ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان کرمان داشتیم که با یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یاد شده، به نزدیک ۲ هزار میلیارد تومان پروژه می‌رسد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهرهای استان کرمان به‌صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است تصریح کرد: تمامی مسیر کارخانه آهک لوله گذاری شده است.

افتتاح بزرگترین کارخانه کوره بلند فولاد در زرند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بسیاری در زرند برای توسعه اتفاق افتاده است گفت: اردیبهشت‌ماه سال آینده افتتاح رسمی بزرگترین کارخانه کوره بلند کشور را در این شهرستان خواهیم داشت که این پروژه طی روزهای گذشته به صورت غیر رسمی به بهره برداری رسید.

مهدی حسینی‌نژاد با اشاره به فرایند اجرای طرح منظومه‌های روستایی گفت: ظرفیت های صنعتی، خدماتی، قطعه سازی و دانش بنیان موجب توسعه شهرستان‌ها می شود که در طرح منظومه‌های روستایی زرند دیده نشده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8423

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.