افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نشست مشترک عمران شهری و طرح تفصیلی بم؛

لزوم همکاری جدی ادارات بم در تهیه طرح تفصیلی

  • کد خبر : 8517
  • 22 فروردین 1400 - 15:35
لزوم همکاری جدی ادارات بم در تهیه طرح تفصیلی

جلسه مشترک عمران شهری و طرح تفصیلی بم صبح امروز یکشنبه ۲۲ فروردین با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم و معاونین وی، محمد بنی‌اسدی شهردار بم و کوروش افضلی نماینده شرکت آمودان (مجری طرح) و تعدادی از روسای ادارات در سالن فرماندار بم برگزار شد. فرماندار بم در این جلسه گفت: صرفا با شعار جهانی […]

جلسه مشترک عمران شهری و طرح تفصیلی بم صبح امروز یکشنبه ۲۲ فروردین با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم و معاونین وی، محمد بنی‌اسدی شهردار بم و کوروش افضلی نماینده شرکت آمودان (مجری طرح) و تعدادی از روسای ادارات در سالن فرماندار بم برگزار شد.

فرماندار بم در این جلسه گفت: صرفا با شعار جهانی نمی توان به جایی رسید و برای داشتن شهری جهانی، باید جهانی فکر کرد و آینده را در نظر گرفت؛ این طرح  سندی برای ۱۰ سال آینده مدیریت شهری بوده و بسیار با اهمیت است. تاکید جدی دارم که تدوین این طرح هر چه سریعتر با همکاری تمامی ادارات در زمان مقرر به پایان برسد.

در این جلسه محمد مطهری‌نیا معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار با انتقاد تند از تاخیر و همکاری ناقص برخی ادارات با مجری طرح تفصیلی از جمله ارسال پاسخ استعلامات گفت: این پروژه نباید فرسایشی شود و اگر به این صورت باشد قطعا کار پیش نمی‌رود. وی تاکید کرد: به حرفهایتان متعهد باشید و نباید زمان را از دست بدهیم، باید برای زمانی که در این جلسات گذاشته و تصمیم هایی که گرفته می شود ارزش قائل باشید.

کوروش افضلی نماینده شرکت آمودان و مجری طرح تفصیلی بم در این جلسه ضمن درخواست مشارکت بیشتر ادارات گفت: در همین راستا کارگروه طرح تفصیلی را در شهرداری بم تشکیل دادیم و خوشبختانه کار نقشه پایه جدید شهرداری هم شروع شده که کمک بزرگی برای ما محسوب میشود؛ وی همچنین خواستار همکاری بیشتر اداره ثبت و اسناد و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی بم شد.

محمد بنی اسدی شهردار بم در این جلسه از تمامی ادارات خواست پای کار باشند تا طرحی ماندگار و صحیح تدوین شود. وی افزود: کار نقشه پایه جدید، منطقه به منطقه آغاز شده و در راستای شهرداری الکترونیک پیش می‌رود. وی همچنین گفت: مشکلاتی از قبیل حاشیه نشینی، مشاغل مزاحم، سیما و منظر شهری نهادینه شده‌اند که باید برای آنها فکری بشود.

در پایان این جلسه مقرر شد تا ۱۰ روز آینده تمامی اسناد مورد نیاز از طرف ادارات به شرکت آمودان ارسال شود. همچنین در خصوص گازکشی برخی خیابانهای بم که هنوز صورت نگرفته مقرر شد جلسه‌ای بین شهرداری و اداره گاز برگزار تا به توافق برسند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8517

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.