افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

فوت ۲ سیرجانی به دلیل بیماری آنفلوانزا

  • کد خبر : 4841
  • 05 آذر 1398 - 11:50
فوت ۲ سیرجانی به دلیل بیماری آنفلوانزا

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از فوت دو نفر سیرجانی به علت احتمالی بیماری آنفلوانزا H1N1 خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر محمد موقری پور گفت: تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر با علت بیماری آنفلوانزا در سامانه بیماری مذکور ثبت شده اند، که ۹ نفر در آی.سی.یو و تعداد دیگری هم در بخش های مربوطه در بیمارستان های سیرجان بستری شده اند.

وی افزود: یک نفر در سیرجان بر اثر بیماری آنفلوانزا H1N1 فوت کرده است که سن بالا داشته و دارای بیماری ریوی بوده است. یک سیرجانی دیگر که با رضایت خانواده به یزد عزیمت کرده بود، نیز در بیمارستان یزد فوت کرده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره بر اینکه بیماری آنفلوانزا همه ساله و در همه فصول وجود داشته اما امسال و در این فصل زودتر بروز پیدا کرده است، ادامه داد: این نوع از آنفولانزا برای افراد پرخطر نظیر افراد مسن، افراد دارای بیماری های ریوی، قلبی، دیابت و…، مادران باردار و افرادی که به علت بیماری دچار نقص ایمنی بدن هستند، خطرناک است و بایستی تحت نظر باشند.

موقری پور با تاکید بر رعایت بیشتر اصول بهداشتی در این فصل، اظهار کرد: داروهای آنفلوانزا به طور کامل در بیمارستان های سیرجان صرفا برای بیماران بستری توزیع شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4841

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.