افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در جلسه شورای اداری بم مطرح شد:

غضنفرآبادی نماینده مجلس: اگر مسئولی بد اخلاق و ناکارآمد باشد مطمئن باشد آن جایگاه را غضب کرده است فرماندار بم: با تلاش نماینده و استاندار آبرسانی از سد نسا تامین اعتبار شده رییس تبلیغات اسلامی: انجام بیش از ۱۰۰ بازدید نظارتی در ایام محرم و صفر فرمانده بسیج: چرا در شهر ما مکانی به نام حاج قاسم سلیمانی نیست بخشدار دهبکری: سرانه ورزش دهبکری و ابارق صفر است

  • کد خبر : 7072
  • 23 مهر 1399 - 14:11
غضنفرآبادی نماینده مجلس: اگر مسئولی بد اخلاق و ناکارآمد باشد مطمئن باشد آن جایگاه را غضب کرده است فرماندار بم: با تلاش نماینده و استاندار آبرسانی از سد نسا تامین اعتبار شده رییس تبلیغات اسلامی: انجام بیش از ۱۰۰ بازدید نظارتی در ایام محرم و صفر فرمانده بسیج: چرا در شهر ما مکانی به نام حاج قاسم سلیمانی نیست بخشدار دهبکری: سرانه ورزش دهبکری و ابارق صفر است

طلوع ارگ – سعید افروغ: جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بم امروز چهارشنبه بیست وسوم مهر با حضور حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار بم، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم و روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد. حجت […]

طلوع ارگ – سعید افروغ: جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بم امروز چهارشنبه بیست وسوم مهر با حضور حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار بم، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم و روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در این جلسه عنوان کرد: جوامعی که بتوانند حق از باطل را تشخیص دهند به سعادتمندی می‌رسند و اگر برعکس باشد، این جوامع بیشترین آسیب را خواهند دید.

وی در ادامه نیز گفت: ما باید با مردم به خوبی برخورد کنیم، اگر مسئولی بد اخلاق و ناکارآمد باشد مطمئن باشد آن جایگاه را غصب کرده است، اگر گزارش از مردم به من برسد که اداره‌ای مردم را در انجام امور اداری سردرگم می‌کند یا وقت مردم را بیهوده میگیرد من حتما در شورای اداری عنوان خواهم کرد.

وی افزود: ما به شدت پیگیر حل مشکلات مردم هستیم و همه میدانیم که دولت درآمد کافی را ندارد و اعتبارات کامل تخصیص داده نشده است، اما من هرکاری در توانم باشد با تمام وجود انجام خواهم داد.

وی در پایان از همکاری فرماندار بم تشکر کرد و افزود: ایشان همیشه و در هر زمان همکاری های لازم را با ما داشته است.

هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن تشکر از “تلاشهای مضاعف” نماینده مردم شرق استان در مجلس گفت: در باقیمانده دولت تا میتوانیم باید سرعت کار پروژه ها را بالا ببریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه انتقال آب سد نسا به بم گفت: این پروژه با تلاشهای نماینده محترم و استاندار محترم تامین اعتبار شده و در پایان سال ۹۹ آب سد به بم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: در خصوص خرما، صنعت، گردشگری،کشت گلخانه ای، طرح‌هایی برای سرمایه گذاری در دست اقدام قرار گرفته است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام علی ابادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد و گفت: در ماه‌های محرم و صفر به منظور بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیات‌ها و مساجد بیش از ۱۰۰ بازدید انجام شد و این مراسمات نیز به خوبی برگزار شدند وی در ادامه گفت: در این ایام بیش از هزار روضه خانگی در بروات برگزار شده است.

وی در خصوص مراسمات مذهبی پایان ماه صفر نیز گفت: مراسم عزاداری وفات پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع) ظهر جمعه همزمان با نماز جمعه در ورزشگاه فجر برگزار می شود و همچنین مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) نیز روز شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح در ورزشگاه فجر برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما مراسم ۱۳ آبان را پیش رو داریم که دستور العمل های آن به ستاد ارسال شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز انجام میشود.

در ادامه جلسه سرهنگ احمد بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج توضیحاتی را در خصوص طرح خود حفاظتی ادارات در بحران‌ها که از سوی شورای امنیت کشور نیز به زودی ابلاغ می شود را ارائه کرد.

وی در پایان گفت: در هفته گذشته ماموریتی به شهرهای جنوب شرق کشور داشتم در هر شهری که رسیدیم اسمی از حاج قاسم سلیمانی بود، گلایه دارم که چرا هنوز در شهر ما که حاج قاسم به گردنش حق دارد هنوز مکانی یا خیابانی به اسم این شهید نامگذاری نشده است.

در ادامه جلسه حسن پورباقری بخشدار دهبکری گزارشی از مشکلات بخشداران را خطاب به نماینده مردم شرق استان نیز ارائه کرد و درخواست مساعدت از وی داشت.

پورباقری تاکید کرد: باعث تاسف هست که باید بگویم سرانه ورزش در دهبکری و ابارق صفر است.

وی در خصوص نبود اعتبار کافی، نبود طرح آبخیزداری، مشکلات اداری، ایجاد سد زیر خاکی دهبکری و همچنین مشکلات برق و نبود پست فوق توزیع در دهبکری توضیحاتی را ارائه کرد.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی و رئیس آموزش و پرورش بم و همچنین رئیس اداره اوقاف نیز به ارائه گزارشاتی از عملکرد خود پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7072

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.