افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

غرق شدن دختر نوجوان در دریاچه سد نسا بم/امدادگران هلال احمر جسد را در عمق ۵ متری پیدا کردند

  • کد خبر : 2841
  • 24 مرداد 1397 - 12:17
غرق شدن دختر نوجوان در دریاچه سد نسا بم/امدادگران هلال احمر جسد را در عمق ۵ متری پیدا کردند

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، دختر چهارده ساله یک خانواده پنج نفره که برای تفریح به سد نسای بم رفته بودند؛ بر اثر بی‌احتیاطی و شنا در منطقه ممنوعه غرق شد. به گزارش سایت خبری طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کرمان، معاون امور امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، دختر چهارده ساله یک خانواده پنج نفره که برای تفریح به سد نسای بم رفته بودند؛ بر اثر بی‌احتیاطی و شنا در منطقه ممنوعه غرق شد.

به گزارش سایت خبری طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کرمان، معاون امور امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت: بعدازظهر سه‌شنبه ۲۲ مرداد نیروهای امدادی هلال احمر بم جهت جستجوی دختر نوجوان غرق شده در سد نساء عازم منطقه شدند.

محمد حیدری پور افزود: طی تماس تلفنی در خصوص غرق شدن دختر چهارده ساله در سد نساء بم، بلافاصله دو تیم امدادی از شهرستان بم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این دختر نوجوان فوت کرده بود و نجاتگران بمی پس از یک ساعت تلاش مداوم در عمق ۵ متری سد نساء توانستند جسد ثریا الماس‌زاده را پیدا کنند و به خانواده‌اش تحویل بدهند.

گفتنی است سد نسا بم نخستین و بزرگترین سد سنگریزه‌ای با رویه بتنی (CFRD) در ایران است. این سد در فاصله ۸۰ کیلومتری شهر بم و ۲۸۰ کیلومتری کرمان است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2841

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.