افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
فرماندار بم عنوان کرد:

رونق صنعت گردشگری با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق کرمان

  • کد خبر : 1833
  • 27 آذر 1396 - 16:16
رونق صنعت گردشگری با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق کرمان

فرماندار بم گفت: اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق و تپه‌های شنی ریگان صنعت گردشگری شرق استان کرمان را رونق می‌دهد.

هادی شهسوارپور عصر امروز در دیدار با فرماندار ریگان با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی در شهرستان بم وجود دارد و امیدواریم در شرق استان تحولات عظیمی در زمینه‌های مختلف انجام شود، اظهار داشت: بم از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور داشته است.

فرماندار بم عنوان کرد: جای پیشرفت زیادی در بم وجود دارد که با همکاری و تعامل می‌توان قدم‌های موثری در این شهرستان برداشت
و تمام تصمیمات بر اساس خرد جمعی بوده و از تجربیات افراد استفاده خواهد شد.

شهسوارپور اظهار کرد: یکی از موارد مهم گردشگری است که با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق استان و تپه‌های شنی شرق استان  گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت و گردشگری در روستاها رونق زیادی دارد.

امین باقری فرماندار ریگان نیز با بیان اینکه با ظرفیت گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت، اظهار کرد: کارخانه لاستیک و صنایع جانبی خودروسازی ارگ جدید بم در ریگان راه‌اندازی خواهد شد.

وی ابراز کرد: تلاش ما در شرق استان اشتغالزایی است که با راه‌اندازی صنایع لاستیک مشکل اشتغال ریگان برطرف می‌شود و همچنین با رونق صنایع گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت.

باقری با بیان اینکه بلندترین تپه‌های شنی ایران می‌تواند ظرفیت گردشگری شرق استان را فراهم سازد، خاطرنشان کرد: با تعامل فرمانداران شرق استان می‌توان قدم‌های موثری را در شرق کرمان برداشت./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1833

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.